Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:17Tråkigt att höra Nico 🙁 men som du säger. Shit happens!
Vet hur det känns....Been there...done that!
Hoppas det löser sig med lya iallafall. Och du förresten....välkommen tillbaka till singel träsket
Tråkigt att höra Nico 🙁 men som du säger. Shit happens!
Vet hur det känns....Been there...done that!
Hoppas det löser sig med lya iallafall. Och du förresten....välkommen tillbaka till singel träsket
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:27Välkommen tillbaka...
SMS...var fan är denna världen på väg...
Välkommen tillbaka...
SMS...var fan är denna världen på väg...
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:30Nästa steg är att ändra status på Facebook.
Välkommen tillbaka!
Nästa steg är att ändra status på Facebook.
Välkommen tillbaka!
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:32Been there done that också. Men hon var fan bäst och hennes anledning till att dumpa mig var så sjuuuk. Jag var fan kääär på rikigt, hade inte ens denna känsla när jag var tillsammans med min ex-fru och vi hade ändå barn och hus. Suck.
Anna: Det är redan
Been there done that också. Men hon var fan bäst och hennes anledning till att dumpa mig var så sjuuuk. Jag var fan kääär på rikigt, hade inte ens denna känsla när jag var tillsammans med min ex-fru och vi hade ändå barn och hus. Suck.
Anna: Det är redan
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:35Jag förstår dig Nico...
Jag förstår dig Nico...
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 22:01vad tråkigt Nico!! 🙁
vad tråkigt Nico!! 🙁
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 22:02"Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.”
? Mark Twain
"Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.”
? Mark Twain
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 23:09Tråkigt att se dig här igen, av fel anledning, Nico.
Men du är varmt välkommen tillbaka 🙂
Tråkigt att se dig här igen, av fel anledning, Nico.
Men du är varmt välkommen tillbaka 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 23:13Tråkigt Nico.
Tråkigt Nico.
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 23:20Det finns plats i soffan för dig Nico men det är inte kul att du behövde den 🙁
Det finns plats i soffan för dig Nico men det är inte kul att du behövde den 🙁