Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 13:12Träsk i positiv bemärkelse, är det våt äng....
Träsk i positiv bemärkelse, är det våt äng....
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 15:04Hej igen alla i Singelträsket!
Jag är nu åter igen student och har åter igen en massa tid över, så jag tänkte, varför inte söka sig tillbaka hit? Jag behöver ha något roligt att läsa mellan allt pluggande (och jag har ju saknat er så!) 🙂Jag har prese
Hej igen alla i Singelträsket!
Jag är nu åter igen student och har åter igen en massa tid över, så jag tänkte, varför inte söka sig tillbaka hit? Jag behöver ha något roligt att läsa mellan allt pluggande (och jag har ju saknat er så!) 🙂
Jag har prese
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 15:12Hej Hebbe! Välkommen tillbaka! 🙂
Hej Hebbe! Välkommen tillbaka! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 15:34Tomas: (t+)
Hebbe: Välkommen tillbaka. 🙂
Tomas: (t+)
Hebbe: Välkommen tillbaka. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 15:41Tackar tackar =)
Tackar tackar =)
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 17:38Tjena Hebbe!
Kul att se min gamla löparpolare är tillbaka! Björnön är inte en helt fel plats att tillbringa några kilometrar på.
Tjena Hebbe!
Kul att se min gamla löparpolare är tillbaka! Björnön är inte en helt fel plats att tillbringa några kilometrar på.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 17:43Hej Håsen!
Min bästa löpupplevelse är fortfarande vi var ute och sprang tillsammans sist! 😉
Ja, jag har hört talas om björnön. Har en klasskamrat som ofta springer där och har bjudit dit mig några gånger. Får väll se till att ta mig dit någon dag. Jag bo
Hej Håsen!
Min bästa löpupplevelse är fortfarande vi var ute och sprang tillsammans sist! 😉
Ja, jag har hört talas om björnön. Har en klasskamrat som ofta springer där och har bjudit dit mig några gånger. Får väll se till att ta mig dit någon dag. Jag bo
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 18:02Hej Hebbe!
Och jo, träsk ger oanade möjligheter till träning 😀
Hej Hebbe!
Och jo, träsk ger oanade möjligheter till träning 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 18:11Välkommen Tomas, kul med någon från samma kommun.
Välkommen tillbaka Hebbe!
Välkommen Tomas, kul med någon från samma kommun.
Välkommen tillbaka Hebbe!
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 18:38Välkommen Tomas 🙂
Välkommen tillbaks Hebbe 🙂
Välkommen Tomas 🙂
Välkommen tillbaks Hebbe 🙂