Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 21:20Har nu desperat utan framgång letat efter hångeltråden, ville hänga lite där....:)
Har nu desperat utan framgång letat efter hångeltråden, ville hänga lite där....:)
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 21:35Haha, Åsa, du skall inte hänga med då?
Haha, Åsa, du skall inte hänga med då?
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 21:59Tomas, den är osynlig 🙂
Hebbe, jag kör mitt eget race och behöver inte hångeltråden, men tack för erbjudandet 😉
Tomas, den är osynlig 🙂
Hebbe, jag kör mitt eget race och behöver inte hångeltråden, men tack för erbjudandet 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:07osynlig och tyst är hångeltråden.
Edit säger att det kan vara lite lite ljud av stönanden och tung andhämtnng.
Fan, jag kommer knappt ihåg hur hångel var snart
osynlig och tyst är hångeltråden.
Edit säger att det kan vara lite lite ljud av stönanden och tung andhämtnng.
Fan, jag kommer knappt ihåg hur hångel var snart
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:10Oh sorry, det var ju lite förhastat.
Förutsätter att nytillkomna manliga löpare är mina rivaler i kommande tävlingar. Men jag får hoppas er "läggning" är andra lopp än de jag sysslar med....
Så välkomna igen alla 🙂
Oh sorry, det var ju lite förhastat.
Förutsätter att nytillkomna manliga löpare är mina rivaler i kommande tävlingar. Men jag får hoppas er "läggning" är andra lopp än de jag sysslar med....
Så välkomna igen alla 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:15förusätter.., vad är här för heteronormativt snack!? 😉
förusätter.., vad är här för heteronormativt snack!? 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:19Nä, han har ju faktiskt rätt. För han kan ju bara konkurrera med sådana som har samma målgrupp som han själv. Och det verkar ju vara heterosexuella kvinnor.
Nä, han har ju faktiskt rätt. För han kan ju bara konkurrera med sådana som har samma målgrupp som han själv. Och det verkar ju vara heterosexuella kvinnor.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:24(alltså han behöver inte se alla killar som kommer in i gruppen som sina rivaler..)
(alltså han behöver inte se alla killar som kommer in i gruppen som sina rivaler..)
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:35Nä, det är däremot sant!
Nä, det är däremot sant!
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 22:38Och den blivande partnern kanske i slutändan blev en av samma kön.
Och den blivande partnern kanske i slutändan blev en av samma kön.