Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 11:23Tror Fredrik bjuder skumpa till alla här.
Om han oxå ska bjuda när ni bär, så får du se till att få dit honom först... Fast det är kanske där som han är, eftersom han inte verkar vara här...
Tror Fredrik bjuder skumpa till alla här.
Om han oxå ska bjuda när ni bär, så får du se till att få dit honom först... Fast det är kanske där som han är, eftersom han inte verkar vara här...
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 18:13Välkomna Klara och Cilla, även välkommen Bruse. Hade gärna kommit till dig den 27 och firat min födelsedag, men åker till Åland och springer då.
Välkomna Klara och Cilla, även välkommen Bruse. Hade gärna kommit till dig den 27 och firat min födelsedag, men åker till Åland och springer då.
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 20:51Välkommen Bruse! Hade varit bra träning att kånka möbler men jag har mina barn den helgen så no can do. Sorry! Men ha det så trevligt! 🙂
Välkommen Bruse! Hade varit bra träning att kånka möbler men jag har mina barn den helgen så no can do. Sorry! Men ha det så trevligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 21:04Välkommen tillbaka Buse. Jag kan inte heller hjälpa till eftersom jag måste tvätta o packa (som är betydligt tråkiga än att vara flytthjälp).
Välkommen tillbaka Buse. Jag kan inte heller hjälpa till eftersom jag måste tvätta o packa (som är betydligt tråkiga än att vara flytthjälp).
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2012, 21:13Men vad är det här för kvinnofall!?
Men vad är det här för kvinnofall!?
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 23:56och jag jobbar på dagen..
och jag jobbar på dagen..
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:20Välkommen till träsket Bruse!
Tuff presentation med att inbjuda till funktionellt träningspass på en gång. Är tyvärr inte i stan då men blir bara mer träning åt er andra 🙂
Välkommen till träsket Bruse!
Tuff presentation med att inbjuda till funktionellt träningspass på en gång. Är tyvärr inte i stan då men blir bara mer träning åt er andra 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 21:20Välkomnar alla nya och nygamla. Tyvärr Bruse den dagen är jag kvar smålandet
Välkomnar alla nya och nygamla. Tyvärr Bruse den dagen är jag kvar smålandet
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 20:38Hej alla snygga och vältränade Singlar!
Jag är en målinriktad tjej (om man kan vara tjej vid 46 års ålder) som vill ha något att träna för.
Är anmäld till Vasaloppet, Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon 2013.
Just nu tränar jag mest Cykelpuls och st
Hej alla snygga och vältränade Singlar!
Jag är en målinriktad tjej (om man kan vara tjej vid 46 års ålder) som vill ha något att träna för.
Är anmäld till Vasaloppet, Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon 2013.
Just nu tränar jag mest Cykelpuls och st
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 20:52Välkommen till träskets bästa soffa Anette. Fredrik kommer nog med champangen snart. 🙂
Välkommen till träskets bästa soffa Anette. Fredrik kommer nog med champangen snart. 🙂