Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 20:56Välkommen Anette! 🙂 Man är tjej så länge man själv vägrar bli tant 😉
Välkommen Anette! 🙂 Man är tjej så länge man själv vägrar bli tant 😉
Quote from ellen olsson on 20 October 2012, 21:05Välkommen!
*häller upp Serge Mathieu Cuvée Prestige Brut i glasen*
Välkommen!
*häller upp Serge Mathieu Cuvée Prestige Brut i glasen*
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 21:23Tack Fredrik, den behövdes. 🙂
Tack Fredrik, den behövdes. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 21:46Välkommen Anette! 🙂
Välkommen Anette! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 21:55Jag är inte så vinkunnig som Fredrik, men jag tar och skålar för nya som gamla singlar i något vitt som jag råkade ha i kylen, kvar från någon fest. Skål på er 😀
Jag är inte så vinkunnig som Fredrik, men jag tar och skålar för nya som gamla singlar i något vitt som jag råkade ha i kylen, kvar från någon fest. Skål på er 😀
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 22:06Hej Alla gamla och nya här är jag singlar.
46år, kvinna som synes på bilden. Som övriga här gillar jag att träna vad ser ni närmare på min profil. Planer för vintern längdskide semester, Mora kanske jag har en revanch att ta igen.Till sommaren cykelsemest
Hej Alla gamla och nya här är jag singlar.
46år, kvinna som synes på bilden. Som övriga här gillar jag att träna vad ser ni närmare på min profil. Planer för vintern längdskide semester, Mora kanske jag har en revanch att ta igen.Till sommaren cykelsemest
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 22:10Välkommen Ingela! 🙂
Fredrik, vi behöver mer champis 😀
Välkommen Ingela! 🙂
Fredrik, vi behöver mer champis 😀
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 22:36Välkommen Anette 🙂
Trevlig ålder, dessutom bor du på "rätt" sida stan 😉Ingela, välkommen du med även 🙂
Välkommen Anette 🙂
Trevlig ålder, dessutom bor du på "rätt" sida stan 😉
Ingela, välkommen du med även 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 22:36Åh Anette, träningscamp Portugal, vi har samma önskelista du och jag! 🙂
Åh Anette, träningscamp Portugal, vi har samma önskelista du och jag! 🙂
Quote from ellen olsson on 20 October 2012, 23:06*hämtar ny flaska från kylen*
Välkommen!
*häller upp Serge Mathieu Tête de Cuvée Brut Select i glasen*
*hämtar ny flaska från kylen*
Välkommen!
*häller upp Serge Mathieu Tête de Cuvée Brut Select i glasen*