Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 17:10Välkommen 🙂
..och välkommen till alla andra nya som jag inte välkomnat 🙂
Välkommen 🙂
..och välkommen till alla andra nya som jag inte välkomnat 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 17:23Välkommen Linda och jag säger som Mattias - Kul med en till smålänning 😀 (Det vimlar av 08:or här och en hel del göteborgare.)
Snart läge att fixa till en funbeatträff här i Småland.
Välkommen Linda och jag säger som Mattias - Kul med en till smålänning 😀 (Det vimlar av 08:or här och en hel del göteborgare.)
Snart läge att fixa till en funbeatträff här i Småland.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 17:43Välkomna alla nya! Hoppas ni ska trivas!!!
Välkomna alla nya! Hoppas ni ska trivas!!!
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 18:31Hej hej ( 40+ är tumme upp)
Hej hej ( 40+ är tumme upp)
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:56Här känner man sig välkommen, tack alla!¨
Och visst är det bra med 40+ 😉
Här känner man sig välkommen, tack alla!¨
Och visst är det bra med 40+ 😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 21:50Välkommen tillbaka Ingela, och välkommen hit Anette, det var roligt att du hängde med på träffen ikväll.
Och till sist välkommen hit Linda....
... nu tycker jag det behövs lite mer killar 40+ här, med sånt tillskott av tjejer. Varsågoda och ta ett kliv
Välkommen tillbaka Ingela, och välkommen hit Anette, det var roligt att du hängde med på träffen ikväll.
Och till sist välkommen hit Linda....
... nu tycker jag det behövs lite mer killar 40+ här, med sånt tillskott av tjejer. Varsågoda och ta ett kliv
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:09Välkommen Linda 🙂
Välkommen Linda 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 23:00Tackar, håller med fler 40+ män gärna fr Västra Götaland 😉
Tackar, håller med fler 40+ män gärna fr Västra Götaland 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 00:18Välkommen allihopa! Jag hoppas ni trivs, men inte så bra att ni blir långvariga 😉
Välkommen allihopa! Jag hoppas ni trivs, men inte så bra att ni blir långvariga 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 07:53inte för att jag känner mig träffad, bor ju några kilometer från 08:a land, men kommer alltid vara smålänning egentligen 🙂
inte för att jag känner mig träffad, bor ju några kilometer från 08:a land, men kommer alltid vara smålänning egentligen 🙂