Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 12:31Du och jag Mattias, du och jag ... 😉
Du och jag Mattias, du och jag ... 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 20:33Välkommen Linda H! 🙂
Edit: Lägger till ett H för säkerhets skull, nu när vi är två med det vackra namnet, så det inte blir förvirrande 😉
Välkommen Linda H! 🙂
Edit: Lägger till ett H för säkerhets skull, nu när vi är två med det vackra namnet, så det inte blir förvirrande 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 20:34Tack för det! och Linda H går alldeles utmärkt 🙂
Tack för det! och Linda H går alldeles utmärkt 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:32@Åsa
Tror jag det! BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/008.gif
@Åsa
Tror jag det! BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/008.gif
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 22:47Väntar otåligt på snygg och trevlig ny medlem.... 😀
Väntar otåligt på snygg och trevlig ny medlem.... 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 23:13Jaha, då är man tillbaka här igen, måste faktiskt erkänna att jag har saknat er. 😉
Jag osinglade mig i aug och egentligen så är jag väl i gränslandet mellan singel och icke singel. Låter det konstigt?! Ska förklara mig.
Träffade världens goaste kille
Jaha, då är man tillbaka här igen, måste faktiskt erkänna att jag har saknat er. 😉
Jag osinglade mig i aug och egentligen så är jag väl i gränslandet mellan singel och icke singel. Låter det konstigt?! Ska förklara mig.
Träffade världens goaste kille
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 23:24Trist Gerda 🙁 Men du är välkommen tillbaka till oss! 🙂
Trist Gerda 🙁 Men du är välkommen tillbaka till oss! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 23:36Tack Linda S 🙂
Ja, det är mycket trist och jag känner mig riktigt nere just nu. Men jag tänker inte deppa ihopa, till helgen sticker jag till Göteborg för att där träffa en träningsvän.
Tack Linda S 🙂
Ja, det är mycket trist och jag känner mig riktigt nere just nu. Men jag tänker inte deppa ihopa, till helgen sticker jag till Göteborg för att där träffa en träningsvän.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 23:56Välkommen tillbaka Gerda!
🙂
Välkommen tillbaka Gerda!
🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 05:41Mycket trist Gerda, men välkommen till Göteborg!
Mycket trist Gerda, men välkommen till Göteborg!