Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 06:53Tråkigt att det blev så Gerda. Men under rådande omständigheter så finns det inget bättre ställe än här att hänga på. 😀
Tråkigt att det blev så Gerda. Men under rådande omständigheter så finns det inget bättre ställe än här att hänga på. 😀
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 08:06Tråkigt att du tar plats i soffan igen Gerda men du vet att alla är välkomna att slå sig ner 🙂
Tråkigt att du tar plats i soffan igen Gerda men du vet att alla är välkomna att slå sig ner 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 15:34Välkommen tillbax Gerda, även om de inte kanske känns så jätteroligt att vara här igen!
Kram
Välkommen tillbax Gerda, även om de inte kanske känns så jätteroligt att vara här igen!
Kram
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 16:08Välkommen Gerda
Välkommen Gerda
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 18:49Hej hej
Hej hej
Quote from ellen olsson on 23 October 2012, 23:47Hoppsan! Det drällde visst in någon ny...
Välkommen!*häller upp Champagne i glasen*
Hoppsan! Det drällde visst in någon ny...
Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 23:53Tack Fredrik och alla andra. Men det är väl mer rätt att kalla mig för "nygammal".
Även om anledningen till att jag åter igen finns här är tung, så är jag ändå glad! Har saknat er alla, här är ett sånt härligt "håll igång" i trådarna. 🙂
Tack Fredrik och alla andra. Men det är väl mer rätt att kalla mig för "nygammal".
Även om anledningen till att jag åter igen finns här är tung, så är jag ändå glad! Har saknat er alla, här är ett sånt härligt "håll igång" i trådarna. 🙂
Quote from ellen olsson on 24 October 2012, 00:05Det drällde in en Alexandra strax innan som inte hann få Champagne. 🙂
Det drällde in en Alexandra strax innan som inte hann få Champagne. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 00:09Oj, det missade jag!
Ett välkommen till henne då! 🙂
Oj, det missade jag!
Ett välkommen till henne då! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 06:23Välkomna alla nya...
Välkomna alla nya...