Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 19:17Nu säger jag som Susanne Lanefelt brukar säga med myndig röst, när man har gjort 50 situps och mjölsyran skriker: LÄÄÄÄGG NEEEER! 😉
Nu säger jag som Susanne Lanefelt brukar säga med myndig röst, när man har gjort 50 situps och mjölsyran skriker: LÄÄÄÄGG NEEEER! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 26 October 2012, 19:54Ligga?
Ligga?
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:04Susanne Lanefelt?
Susanne Lanefelt?
Quote from Rasmus Olsson on 26 October 2012, 20:06Vet inte om dina skämt går hem riktigt Johanna. Men Ostbågar kan jag alltid bjuda på. Du vet att jag alltid har en påse i bakfickan för din skull.
Vet inte om dina skämt går hem riktigt Johanna. Men Ostbågar kan jag alltid bjuda på. Du vet att jag alltid har en påse i bakfickan för din skull.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:10Gulligt Bruse. Jättesnällt.
Gulligt Bruse. Jättesnällt.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:16Johanna, eftersom jag vägrar visa upp mig på gym eller träna i grupp, så tränar jag med olika DVD-skivor här hemma och bla Lanefelt. Hennes återkommande kommentar när man tror att man håller på dööööö av mjölksyra och det är dags att slappna av är: LÄÄÄÄÄ
Johanna, eftersom jag vägrar visa upp mig på gym eller träna i grupp, så tränar jag med olika DVD-skivor här hemma och bla Lanefelt. Hennes återkommande kommentar när man tror att man håller på dööööö av mjölksyra och det är dags att slappna av är: LÄÄÄÄÄ
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:22Oj.
Oj.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:25Hoppla Åsa,
din träning låter som en tidsresa tillbaka till 80-talet när Lanefelt var poppis.
Är du säker på att det inte är VHS-band du tränar till?
😉
Hoppla Åsa,
din träning låter som en tidsresa tillbaka till 80-talet när Lanefelt var poppis.
Är du säker på att det inte är VHS-band du tränar till?
😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:31Det är en DVD från -93. Min dotter brukar träna med mig ibland och hon brukar påpeka att de har så konstiga kläder på sig. Kan inte annat än hålla med. Tights med stringjympadräkt utanpå och skärp i midjan. När de tränar höfterna och står och juckar fram
Det är en DVD från -93. Min dotter brukar träna med mig ibland och hon brukar påpeka att de har så konstiga kläder på sig. Kan inte annat än hålla med. Tights med stringjympadräkt utanpå och skärp i midjan. När de tränar höfterna och står och juckar fram
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:38När du tröttnat på Lanefelt kan du ju uppgradera till Jillian Michaels från Biggest Looser
🙂
http://www.youtube.com/watch?v=QKdJ9jJv594&feature=related
När du tröttnat på Lanefelt kan du ju uppgradera till Jillian Michaels från Biggest Looser
🙂
http://www.youtube.com/watch?v=QKdJ9jJv594&feature=related