Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 14:22Hej,
Jag är singel man med två barn!Jag är händig, god lyssnare, allmänbildad, gillar att laga god mat och dricka ett gott vin till det.
Intressen är löpning, styrketräning, cykel och simning+ mina två barn (två tjejer på 5 & 12 år).
Den tjej jag sö
Hej,
Jag är singel man med två barn!
Jag är händig, god lyssnare, allmänbildad, gillar att laga god mat och dricka ett gott vin till det.
Intressen är löpning, styrketräning, cykel och simning+ mina två barn (två tjejer på 5 & 12 år).
Den tjej jag sö
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 23:16Välkommen. till singel träsket Janh-Erich
Välkommen. till singel träsket Janh-Erich
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 23:48Vinkar till Johan 🙂
Välkommen Jahn-Erich 🙂
Vinkar till Johan 🙂
Välkommen Jahn-Erich 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 23:55Välkommen! 🙂
Välkommen! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 07:06Välkommen Jan-Erich. Slå dig ner i soffan så kommer Fredrik med champange när han vaknar. 🙂
Välkommen Jan-Erich. Slå dig ner i soffan så kommer Fredrik med champange när han vaknar. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 12 November 2012, 09:37Jag tycker storleken på kassetten är viktigare att skriva än sin kroppslängd. Alla är lika långa i liggande ställning. Jag har 11-28 på kasetten.
Jag tycker storleken på kassetten är viktigare att skriva än sin kroppslängd. Alla är lika långa i liggande ställning. Jag har 11-28 på kasetten.
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 10:06Måste man veta storleken på kassetten? Jag bara cyklar jag. (H)
Och ett hjärtligt välkommen till alla nykomlingar. 🙂
Måste man veta storleken på kassetten? Jag bara cyklar jag. (H)
Och ett hjärtligt välkommen till alla nykomlingar. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 12 November 2012, 10:14Tycker det är lika viktigt och seriöst som att ange sin kroppslängd eller ange saldot på bankboken.
Tycker det är lika viktigt och seriöst som att ange sin kroppslängd eller ange saldot på bankboken.
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 12:25MEn Bruse, hur skall de som inte är cyklister göra då då? De kanske bara har en tantcykel men växeln inbakad i navet? 😉
Välkommna alla nya!
(11-28/50-34 Undrar hur det skulle tolkas i en gängse kontaktannons?)
MEn Bruse, hur skall de som inte är cyklister göra då då? De kanske bara har en tantcykel men växeln inbakad i navet? 😉
Välkommna alla nya!
(11-28/50-34 Undrar hur det skulle tolkas i en gängse kontaktannons?)
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 14:09Ett fett bankkonto kan ju också betyda att personen är fruktansvärt snål (#)
Ett fett bankkonto kan ju också betyda att personen är fruktansvärt snål (#)