Quote from Rasmus Olsson on 12 November 2012, 16:18Johanna, jag går igång stenhårt på din kontaktannons, för vi har samma utväxling!
Ska vi hångla?
Johanna, jag går igång stenhårt på din kontaktannons, för vi har samma utväxling!
Ska vi hångla?
Quote from ellen olsson on 12 November 2012, 21:14Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 23:02Välkommen Janh-Erich! 🙂
Välkommen Janh-Erich! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 01:38Välkomna alla nya 🙂
Välkomna alla nya 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 01:58Bruse, det låter visserligen trevligt men du bor lite dåligt till för det 😉
Men tack för responsen. Jag skrattade åt det flera gånger under kvällen. 😀 (och det behövdes)
Bruse, det låter visserligen trevligt men du bor lite dåligt till för det 😉
Men tack för responsen. Jag skrattade åt det flera gånger under kvällen. 😀 (och det behövdes)
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 13:23Edit: fel tråd...
Edit: fel tråd...
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 19:11Jag antar att om det var mer än 100 sidor sen man senast presenterade sig kan det kanske vara bra att göra om det...
Jag är en kvinna som antagligen, med tanke på min stadigt pågående första svenska klassiker i livet, är mitt uppe i en hektisk 40-årskri
Jag antar att om det var mer än 100 sidor sen man senast presenterade sig kan det kanske vara bra att göra om det...
Jag är en kvinna som antagligen, med tanke på min stadigt pågående första svenska klassiker i livet, är mitt uppe i en hektisk 40-årskri
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 19:29Härligt Jessie!
Blir det riktiga vasan denna gång?
Och kul att du har jobb ett tag till (t+)
Härligt Jessie!
Blir det riktiga vasan denna gång?
Och kul att du har jobb ett tag till (t+)
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 19:42Välkommen Jessie! (H:)
Välkommen Jessie! (H:)
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 19:45Pia: Det blir Öppet Spår, annars kommer nog snöret och tar mig...
Pia: Det blir Öppet Spår, annars kommer nog snöret och tar mig...