Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 15:11Välkommen Hanna, tråkigt med ditt brustna hjärta...
Vi brukar få champagne när det dimper in nya här, men jag vet inte hur petnoga vår servitör Fredrik är med åldern... 😉
Välkommen är du iaf!!!
Välkommen Hanna, tråkigt med ditt brustna hjärta...
Vi brukar få champagne när det dimper in nya här, men jag vet inte hur petnoga vår servitör Fredrik är med åldern... 😉
Välkommen är du iaf!!!
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:03Välkommen Hanna 🙂
Välkommen Hanna 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:06Hanna: välkommen! Och du, dans och fotboll är en lika bra kombination som dans och military fitness. Varierad träning är den bästa! (t+)
Hanna: välkommen! Och du, dans och fotboll är en lika bra kombination som dans och military fitness. Varierad träning är den bästa! (t+)
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:20hej hej det känns som en bra start att skriva sitt första forumsinlägg i den här tråden lustigt nog. Smart som jag är så kopierar jag helt sonika min presentation, som jag nyss skrev, och använder här.
Började träna igen för ett par år sen när mitt förhå
hej hej det känns som en bra start att skriva sitt första forumsinlägg i den här tråden lustigt nog. Smart som jag är så kopierar jag helt sonika min presentation, som jag nyss skrev, och använder här.
Började träna igen för ett par år sen när mitt förhå
Quote from ellen olsson on 6 December 2012, 21:04Välkommen!
*häller upp Louis Barthélémy Brut Saphir 2002 i glasen*
Välkommen!
*häller upp Louis Barthélémy Brut Saphir 2002 i glasen*
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 21:53Välkommen Fredrik N 🙂
Välkommen Fredrik N 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 22:25Välkommen Fredrik. 🙂
Välkommen Fredrik. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 22:59Välkomna Hanna och Fredrik N. Bara att slå er ner i soffan! 🙂
Välkomna Hanna och Fredrik N. Bara att slå er ner i soffan! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 06:14Hälsar exets lillebror ( BILD:http://i2.ifrm.com/html/emoticons/blink.gif ) välkommen till singelforumet.
Vad blev det för hund? En Aussie kanske? 🙂
Hälsar exets lillebror ( BILD:http://i2.ifrm.com/html/emoticons/blink.gif ) välkommen till singelforumet.
Vad blev det för hund? En Aussie kanske? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 17:57Hejsan svejsan allihopa!
Det blev en sv. lapphund, helt galen!
Hejsan svejsan allihopa!
Det blev en sv. lapphund, helt galen!