Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 11:38Fredrik: Okej, du valde en inhemsk vallhund istället för en utländsk variant, men samma typ av temperament i alla fall. Kul! 😀
Själv är jag hundlös för närvarande vilket är både sorgligt och jävligt jobbigt. 🙁
Men planer finns... 🙂
Fredrik: Okej, du valde en inhemsk vallhund istället för en utländsk variant, men samma typ av temperament i alla fall. Kul! 😀
Själv är jag hundlös för närvarande vilket är både sorgligt och jävligt jobbigt. 🙁
Men planer finns... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 02:27Välkommen Hanna och missa inte Richard Kempes pass på Friskis i Norrköping, han är grym!
Välkommen Hanna och missa inte Richard Kempes pass på Friskis i Norrköping, han är grym!
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 23:39Åh, nykomlingar! Välkomna hit!! 😀
Åh, nykomlingar! Välkomna hit!! 😀
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 10:40Tja
Cornelia heter jag. 2012 har varit det värsta året NÅGONSIN! Skilsmässa, flytt, stress, viktuppgång osv osv. Men än nu på väg tillbaka.
Har en underbar dotter på snart tre år som är mitt allt!
Spelar roller derby och det är min drog, min älskling, mi
Tja
Cornelia heter jag. 2012 har varit det värsta året NÅGONSIN! Skilsmässa, flytt, stress, viktuppgång osv osv. Men än nu på väg tillbaka.
Har en underbar dotter på snart tre år som är mitt allt!
Spelar roller derby och det är min drog, min älskling, mi
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 11:15Välkommen Cornelia,
nu vänder det!
😀
Välkommen Cornelia,
nu vänder det!
😀
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 11:20Jajjemen, 2013 blir ett bra år 😀
Jajjemen, 2013 blir ett bra år 😀
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 11:23Välkommen Cornelia 🙂 Coolt med Roller Derby (t+)
Slå dig ner i soffan så serveras vi champagne strax
Välkommen Cornelia 🙂 Coolt med Roller Derby (t+)
Slå dig ner i soffan så serveras vi champagne strax
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 11:40Välkommen Cornelia!
Välkommen Cornelia!
Quote from Rasmus Olsson on 12 December 2012, 12:47Hejdär! Trots allt elände, så nu kan det bara bli bättre. Kurvan pekar bara rakt upp.
Roller derby skulle va kul att få kolla på irl nån gång. Men ditt vänstrande måste du balansera upp på nåt sätt. När jag tänker efter så går skridsko, lpning och velodr
Hejdär! Trots allt elände, så nu kan det bara bli bättre. Kurvan pekar bara rakt upp.
Roller derby skulle va kul att få kolla på irl nån gång. Men ditt vänstrande måste du balansera upp på nåt sätt. När jag tänker efter så går skridsko, lpning och velodr
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 12:48Välkommen Cornelia.
Roller derby låter spännande
Välkommen Cornelia.
Roller derby låter spännande