Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Startar en tråd för de som vill presentera sig. Man bestämmer själva vad man vill berätta om sig själva/ Maria

Då börjar jag väl då.
28 år sägs de att ja ska bli mot slutet av året. Min träning består till största delen av Ridning o promenader. Rider minst 2 dagar i veckan. Kommer nog alltid förbli en häst tjej 😉
Familjen består av min Sambo - Patrik, och 3 av vå

min tur då 🙂

Anna heter jag är 18 år bor i Vänersborg. Har spelat rugby i 12 år, en rutinerad 18 åring med andra ord. Spelar i Vänersbor RK:s damlag är även tränare för ett flick lag i klubben. Vi tränar två gånger i veckan och seriepremiärer var i lör

Josefine har ni här, en glad tjej som fyller 30 till hösten!
Jag började träna 2003 när jag bestämde mig för att ta itu med min övervikt, har sedan dess gått ner nästan 40 kilo och kämpar nu med de sista 5-7 ner till målvikt.
Tränar jogging, styrketräning

Jag heter Maria och är 34 år gammal. Bor i Haninge (Stockholm).
Är singel men har två nymfparakiter de heter Blixten och Dundra.
Jag tränar styrketräning, motionscykel, crosstrainer, löpband och promenader. Ska nog till hösten börja med Core boll hos sjuk

Trevligt att få höra lite om er. 🙂

Det tycker jag också man sitter här och funderar på vilka ni är.
Nu vet man lite mer om gänget här blir nog lite roligare också.

De blir inte lika anonymt längre när man vet lite om er andra.

Btw - Jag bor i Västerås.

Jag är också gammal, snart 46, och jag bor med man och 2 barn (15 och 20 år) utanför Göteborg. Jag har mest hållt på med promenader med och utan stavar, vandringar mm men jag fick ont i ena knät så jag började på Friskis & Svettis för att variera träninge

Jag kan ju också presentera mig som helt ny här i gruppen.

Är 42 år, bor i Motala och började träna för ett par år sedan. Bor själv med mina barn och de har alltid bott 100 % hos mig så därför har det inte funnits någon tid när barnen varit mindre. Nu är