Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 09:55Hej!
Jag heter Åsa, är inne på mitt 28:e jord snurr. Jag bor i lägenhet med min sambo och två härligt tokiga katter.
Har jobbat hårt senaste året med både kost och träning och det har gett bra resultat.
Nu försöker jag träna 2-3 dagar i veckan och bygga
Hej!
Jag heter Åsa, är inne på mitt 28:e jord snurr. Jag bor i lägenhet med min sambo och två härligt tokiga katter.
Har jobbat hårt senaste året med både kost och träning och det har gett bra resultat.
Nu försöker jag träna 2-3 dagar i veckan och bygga
Quote from Sebastian Magnusson on 2 May 2008, 12:33Hej!
Jag heter Lotta och är 29 år. Bor i Örebro med mina två katter. Jag brukar mest träna på friskis, rida och ta promenader. Har tränat i 4-5 år. Innan dess köpte jag bara träningskort som jag inte använde...:-) Mina framtidsplaner är väl att fortsätta
Hej!
Jag heter Lotta och är 29 år. Bor i Örebro med mina två katter. Jag brukar mest träna på friskis, rida och ta promenader. Har tränat i 4-5 år. Innan dess köpte jag bara träningskort som jag inte använde...:-) Mina framtidsplaner är väl att fortsätta
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 07:22Nu jag!!
Jag bor i Västerås med min man och två hundar! Är förresten 23 år!
Tränar på gym men hellst är jag ute med hundarna! Hundarna är en Whippet kille på 2 år (han fyller 2 imorrn!!) Som är hypoeraktiv och hur rolig som hellst! Honom cyklar jag med oc
Nu jag!!
Jag bor i Västerås med min man och två hundar! Är förresten 23 år!
Tränar på gym men hellst är jag ute med hundarna! Hundarna är en Whippet kille på 2 år (han fyller 2 imorrn!!) Som är hypoeraktiv och hur rolig som hellst! Honom cyklar jag med oc
Quote from Dan Andersson on 5 May 2008, 12:41Hej!
Nu är det min tur. Jag heter Maria och blir 34 år i veckan. Jag bor i Gräsmyr, cirka 4 mil från Umeå med min man och mina två barn 3 och 5 år gamla.Jag sitter framför datorn hela dagarna och har dessutom pendling in till Umeå så det blir mycket st
Hej!
Nu är det min tur. Jag heter Maria och blir 34 år i veckan. Jag bor i Gräsmyr, cirka 4 mil från Umeå med min man och mina två barn 3 och 5 år gamla.
Jag sitter framför datorn hela dagarna och har dessutom pendling in till Umeå så det blir mycket st
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 21:41Hej,
Jag bor i hus i Nordvästra Skåne med min man och våra två barn (flicka 8 och pojke 5 år).Jag tränar löpning, yoga, stavgång regelbundet. Nyligen har jag oxå börjat cykla
t o f jobbet så ofta jag kan (5 km enkel väg).Jag har som mål att väga unde
Hej,
Jag bor i hus i Nordvästra Skåne med min man och våra två barn (flicka 8 och pojke 5 år).
Jag tränar löpning, yoga, stavgång regelbundet. Nyligen har jag oxå börjat cykla
t o f jobbet så ofta jag kan (5 km enkel väg).
Jag har som mål att väga unde
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 21:51Levis heter jag. (Eller om man ska vara petig så är det ett smeknamn jag har haft sedan jag var barn).
Bor i Hyltebruk, Hallands enda inlandskommun, sedan snart 4 år, men kommer från början från Stockholms norra förorter. Jag är 35 år, har en make på 37 å
Levis heter jag. (Eller om man ska vara petig så är det ett smeknamn jag har haft sedan jag var barn).
Bor i Hyltebruk, Hallands enda inlandskommun, sedan snart 4 år, men kommer från början från Stockholms norra förorter. Jag är 35 år, har en make på 37 å
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 14:08Hej där allesammans!
En del av er känner mig lite närmare, men kanske inte så många av er.
Marie Axelsson heter jag i alla fall, jag är nyss fyllda 22 år och har förlorat de senaste 2 åren av mitt liv mer eller mindre på grund av depression, vilket är li
Hej där allesammans!
En del av er känner mig lite närmare, men kanske inte så många av er.
Marie Axelsson heter jag i alla fall, jag är nyss fyllda 22 år och har förlorat de senaste 2 åren av mitt liv mer eller mindre på grund av depression, vilket är li
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:08Hej allihop!
Jag är 22 år, har sambo och bor i Malmö. Jag har aldrig varit speciellt fysiskt aktiv men insett att jag mår så mycket bättre mentalt av att röra på mig. Jag vardagsmotionerar mycket och tränar yoga så ofta jag kan. Har satt upp ett mål som
Hej allihop!
Jag är 22 år, har sambo och bor i Malmö. Jag har aldrig varit speciellt fysiskt aktiv men insett att jag mår så mycket bättre mentalt av att röra på mig. Jag vardagsmotionerar mycket och tränar yoga så ofta jag kan. Har satt upp ett mål som
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 23:48hej alla!
Jag heter Susanne och är 29 år. Känns som om jag är på ett AA-möte 😉
Är gift sen två år, inga barn eller husdjur. Det stora livet väntar fortfarande. Jag bor i Hässelby, stockholm, men kommer egentligen från Skåne.Tack för att ni delade med
hej alla!
Jag heter Susanne och är 29 år. Känns som om jag är på ett AA-möte 😉
Är gift sen två år, inga barn eller husdjur. Det stora livet väntar fortfarande. Jag bor i Hässelby, stockholm, men kommer egentligen från Skåne.
Tack för att ni delade med
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 10:41Hej susanne!
Vad brukar du träna för något? 🙂
Hej susanne!
Vad brukar du träna för något? 🙂