Quote from mårten jansson on 11 May 2008, 11:31Hej!
Jag tror jag tar och presenterar mig fast jag inte riktigt är med längre.. För er som är nya brukade jag hålla i den här gruppen 🙂
Jag är 20 år och bor i Lund och pluggar här, bodde innan dess i Malmö. Kommer att vara klar med min utbildning till
Hej!
Jag tror jag tar och presenterar mig fast jag inte riktigt är med längre.. För er som är nya brukade jag hålla i den här gruppen 🙂
Jag är 20 år och bor i Lund och pluggar här, bodde innan dess i Malmö. Kommer att vara klar med min utbildning till
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:15Jag tränar det mesta, men på sistonde har jag fastnat för div. pass. Step, aerobics, muskel, spinning, core, pilates. Sen har jag nyligen tagit upp löpning igen efter två års uppehåll. Det blir en del tennis, powerwalk och simning också nu när sommaren nä
Jag tränar det mesta, men på sistonde har jag fastnat för div. pass. Step, aerobics, muskel, spinning, core, pilates. Sen har jag nyligen tagit upp löpning igen efter två års uppehåll. Det blir en del tennis, powerwalk och simning också nu när sommaren nä
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 00:02Har tränat pass under 6 månader i hela mit liv (18 åriga), gjorde de som vinter träning nu 07/08, men slutade när medlemskapet gick ut och rugby säsongen drog igång.
Jag håller med dig jag gilllar att träna de flesta passen men ibland påverkas man av in
Har tränat pass under 6 månader i hela mit liv (18 åriga), gjorde de som vinter träning nu 07/08, men slutade när medlemskapet gick ut och rugby säsongen drog igång.
Jag håller med dig jag gilllar att träna de flesta passen men ibland påverkas man av in
Quote from mårten jansson on 13 May 2008, 13:36Jag väljer ofta pass efter vilken instruktör som håller i dem. Mitt träningsschema anpassas till vilka ledares pass jag vill gå på.
Jag väljer ofta pass efter vilken instruktör som håller i dem. Mitt träningsschema anpassas till vilka ledares pass jag vill gå på.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 15:24Nån som vill veta hur det gick på min anställningsintervju?
Jag fick jobbet!!! 😀
Så nu har jag jobb från nästa vecka till slutet på augusti.
Nån som vill veta hur det gick på min anställningsintervju?
Jag fick jobbet!!! 😀
Så nu har jag jobb från nästa vecka till slutet på augusti.
Quote from mårten jansson on 13 May 2008, 18:30GRATTIS!
GRATTIS!
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 18:33Ja precis, óftast väger instruktören tyngre än själva passet.
Grattis till jobbet!! Vad jobbar du nu som då? 🙂
Ja precis, óftast väger instruktören tyngre än själva passet.
Grattis till jobbet!! Vad jobbar du nu som då? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 20:10Tackar!
Titeln blir nog annonsassistent, har jag för mej.
Jag ska alltså ta emot annonser av diverse slag, på vår lokalblaska här. Kommer ha hela 300 meter till jobbet... Tur att det blir en omväg på 2 km för att lämna dottern på dagis, och sen ska hon h
Tackar!
Titeln blir nog annonsassistent, har jag för mej.
Jag ska alltså ta emot annonser av diverse slag, på vår lokalblaska här. Kommer ha hela 300 meter till jobbet... Tur att det blir en omväg på 2 km för att lämna dottern på dagis, och sen ska hon h
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:08Grattis Levis! (t+).
Grattis Levis! (t+).
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:00Grattis till jobbet!
Ibland känner jag att jag blir låst av mina starka band till instruktörerna, men då kan man ju alltid försöka sig på en ny för att inte bli allt för fast och hitta fler alternativ som jag tycker om.
Som t.ex när jag tröttnar på in
Grattis till jobbet!
Ibland känner jag att jag blir låst av mina starka band till instruktörerna, men då kan man ju alltid försöka sig på en ny för att inte bli allt för fast och hitta fler alternativ som jag tycker om.
Som t.ex när jag tröttnar på in