Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 08:21Kul att se dig här Johan!
Kul att se dig här Johan!
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 09:11Välkommen hit Johan!
Välkommen hit Johan!
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 16:50Hej välkommen Johan
Hej välkommen Johan
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 17:17Hej Johan, jag håller på att flytta till Trollhättan nu och hon är också lite förstående.....hon sa igår att en hund skulle vara bra så det inte skulle bli så ensamt när vi flyttar till en stor lägenhet 😉
Hej Johan, jag håller på att flytta till Trollhättan nu och hon är också lite förstående.....hon sa igår att en hund skulle vara bra så det inte skulle bli så ensamt när vi flyttar till en stor lägenhet 😉
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 19:01Hej och välkommen Johan!
Hej och välkommen Johan!
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 19:50Roligt att se dig här Johan!
Och grattis till en förstående partner. Jag är glad över att min M tränar mer än mig och peppar mig till att springa mer än någonsin.
Roligt att se dig här Johan!
Och grattis till en förstående partner. Jag är glad över att min M tränar mer än mig och peppar mig till att springa mer än någonsin.
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 20:47Tack allihopa för det vänliga mottagandet !
Är ju flera bekanta ansikten från singelgruppen så jag känner mig redan som "hemma" i gruppen.
Tack allihopa för det vänliga mottagandet !
Är ju flera bekanta ansikten från singelgruppen så jag känner mig redan som "hemma" i gruppen.
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 21:24Välkommen Johan! 🙂
Välkommen Johan! 🙂
Quote from ellen olsson on 3 December 2013, 23:13Välkommen Johan!
Intressant timing! Själv osinglade jag mig 28/12...
Välkommen Johan!
Intressant timing! Själv osinglade jag mig 28/12...
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 19:26Fredrik: Nu dröjde det dock till februari innan osinglingen var ett faktum för mig men visst är det ändå lite intressant timing. Dessutom har jag osinglat mig med en tjej som du känner (H) , men de detaljerna kan vi ta via PM.
Fredrik: Nu dröjde det dock till februari innan osinglingen var ett faktum för mig men visst är det ändå lite intressant timing. Dessutom har jag osinglat mig med en tjej som du känner (H) , men de detaljerna kan vi ta via PM.