Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Absolut om hon själv vill. Camilla är bäst tar väl hand om alla är diplomatisk.

Det handlar inte om att vara värd utan mer dörrvakt. Jag tror inte att det är så betungande.

Ställer Camilla upp så tycker jag det vore toppen!

Vi har en admin!

Jag kommer att lägga till de personer som vill och som jag känner igen från singelgruppen. Jag anser inte att jag behöver fråga er om det är någon som är bekant genom inlägg. Om det är någon som jag är osäker på kommer jag att fråga er

Hoppsan, det är fyra personer som knackar på dörren för att komma med i vår familj, de har begärt inträde under våren och sommaren.

Jag känner igen namnen men väntar på er respons innan jag ger dem tillträde och skriver om denna grupp i singelgruppen.

Camilla, tack för att du tog på dig denna börda!
Din procedur låter finfin och jag kan inte tänka mig att jag skulle ha något emot någon som osinglat sig och lämnat singelgruppen.

Rent praktiskt nämner du att titta över de sökanden i någon tråd i singelg

Till familjen är både osinglade och singlar välkomna och ibland skrivs det om denna grupp eftersom det är flera som lämnar singelgruppen har svårt att släppa kontakten och "gemenskapen". Vi kanske är för trevliga helt enkelt 🙂

Jag tog upp frågan om ad

Gissar att det är mig du tänkte på Camilla, tack för att du släppte in mig.

Får väl skriva några rader om mig själv då också ifall några inte känner igen mig från singelgruppen.
Var länge och väl medlem i singelgruppen men så helt plötsligt på nyårsafton

Hej och välkommen Johan.
Kul med ytterligare en "paddlande och sånt" Göteborgare runt 50 sisådär.

Hej Johan och välkommen hit.

Det stämmer att det var du som gjorde mig uppmärksam på att det inte gick att gå med i gruppen.