Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 10:50Jag gjorde precis samma sak. Flyttade tillbaka till Linköping efter ett par år i Stockholm, tre månader sedan träffade jag Fredrik. Och se hur det gick. 😀
Jag gjorde precis samma sak. Flyttade tillbaka till Linköping efter ett par år i Stockholm, tre månader sedan träffade jag Fredrik. Och se hur det gick. 😀
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 12:40😀
😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 07:38Då är det min tur att presentera mig så Camillas lista blir fulltalig. 🙂
Bor söder om Stockholm och är fortfarande singel. Provade på triathlon i somras och kommer att fortsätta med det. Skall springa Göteborgsvarvet nästa år tillsammans med Maria Göra
Då är det min tur att presentera mig så Camillas lista blir fulltalig. 🙂
Bor söder om Stockholm och är fortfarande singel. Provade på triathlon i somras och kommer att fortsätta med det. Skall springa Göteborgsvarvet nästa år tillsammans med Maria Göra
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 08:57🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 09:30Välkommen! 🙂
Välkommen! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 12:06Välkommen Celos :-). Kul att se dig i söndags.
Välkommen Celos :-). Kul att se dig i söndags.
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 12:54Tack för välkomnandet. Detsamma Maria, även om jag inte upptäckte er först. 🙂
Tack för välkomnandet. Detsamma Maria, även om jag inte upptäckte er först. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 16:16Välkommen 🙂
Välkommen 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 19:40Välkomna hit alla nya!
Välkomna hit alla nya!
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 00:33Hej Celos! 😀
Hej Celos! 😀