Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 10:27Tack för välkomsthälsningarna!
Katarina, det var väldigt kul att träffa dig. Jag har för mig att Mats gick före dig till och med, eller gick du först? Det var nog ingen som märkte något, men man kan ju skicka PM... ;).
Tack för välkomsthälsningarna!
Katarina, det var väldigt kul att träffa dig. Jag har för mig att Mats gick före dig till och med, eller gick du först? Det var nog ingen som märkte något, men man kan ju skicka PM... ;).
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 10:34Maria, det var i alla fall en person som noterade att Mats uppmärksammade dig när du dök upp vid Moderna 😉 Det var inte jag för jag jobbade då.
Maria, det var i alla fall en person som noterade att Mats uppmärksammade dig när du dök upp vid Moderna 😉 Det var inte jag för jag jobbade då.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 10:35Välkommen Maria! 🙂
Välkommen Maria! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 13:22Ja, just det :-). Det var nog så.
Tack, tack Linda.
Ja, just det :-). Det var nog så.
Tack, tack Linda.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 21:14Ja, hej allihopa. Jag är inte så aktiv inläggsförfattare som jag har varit men tittar förbi då och då.
Ja, hej allihopa. Jag är inte så aktiv inläggsförfattare som jag har varit men tittar förbi då och då.
Quote from ellen olsson on 15 October 2012, 21:34Välkomna!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 09:38Tack Fredrik och Fredrik!
Tack Fredrik och Fredrik!
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 10:09Min aktivitet har nog också klingat av en del efter sju sorger och fem bedrövelser men just idag jobbar jag hemma och har för en gångs skull fått goda nyheter så jag kan kosta på mig att läsa ikapp lite och välkomna de nya. Hej och välkomna! Jag är gift m
Min aktivitet har nog också klingat av en del efter sju sorger och fem bedrövelser men just idag jobbar jag hemma och har för en gångs skull fått goda nyheter så jag kan kosta på mig att läsa ikapp lite och välkomna de nya. Hej och välkomna! Jag är gift m
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 10:19Tur att du har samma efternamn som en av Fredrikarna 😀
Goda nyheter låter mycket bra i övrigt.
Tur att du har samma efternamn som en av Fredrikarna 😀
Goda nyheter låter mycket bra i övrigt.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 10:44Tack Elin! Jo, det är samma Mats vi pratar om. Det kanske inte var jättebra timing att han skulle flytta till Linköping :-), men det går som sagt många tåg och det är bara 1.5 h med bil mellan Södertälje och Linköping så det funkar bra. Vi får se vad som
Tack Elin! Jo, det är samma Mats vi pratar om. Det kanske inte var jättebra timing att han skulle flytta till Linköping :-), men det går som sagt många tåg och det är bara 1.5 h med bil mellan Södertälje och Linköping så det funkar bra. Vi får se vad som