Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:13Ja, jag tycker att du gjorde helt rätt som hoppade in här istället! 🙂
Ja, jag tycker att du gjorde helt rätt som hoppade in här istället! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:24Välkomna Nina och Tobias!!! 😀
Välkomna Nina och Tobias!!! 😀
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:48Jag vill också vara med här, på riktigt! Får jag det?
Jag vill också vara med här, på riktigt! Får jag det?
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:05Ja, det tycker jag allt du får! 😀
Ja, det tycker jag allt du får! 😀
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:07Linda: Beror nog lite på hur man blir drabbad av inläggen...;)
Lina: Tack så mycket... Läser man ditt inlägg så skulle man nästan tror att jag och Nina hade Osinglat oss tillsamman men det har vi inte gjort...
Linda: Beror nog lite på hur man blir drabbad av inläggen...;)
Lina: Tack så mycket... Läser man ditt inlägg så skulle man nästan tror att jag och Nina hade Osinglat oss tillsamman men det har vi inte gjort...
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:14Tobias: Absolut!
Em: HEJ!! 😀
Bjuder inte Fredrik på bubbel i det här forumet?
Tobias: Absolut!
Em: HEJ!! 😀
Bjuder inte Fredrik på bubbel i det här forumet?
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:18Tobias, vi har ju nästan bytt tandborste ju. Är inte vi ihop då???
Tobias, vi har ju nästan bytt tandborste ju. Är inte vi ihop då???
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:20Ja, det har vi ju... Hmm...ja...borde det vi inte vara det då???
Ja, det har vi ju... Hmm...ja...borde det vi inte vara det då???
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:58*skratt*
Snart är hela singelgruppen här.
*skratt*
Snart är hela singelgruppen här.
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 12:24Hehe, då blir det fart på grejerna. 😉
Hehe, då blir det fart på grejerna. 😉