Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:27Erkännande av fusk alt farmaceutiska framsteg där man kan hitta ful-rester i blodet..... å sen Stefan Holm...han är väl i alla fall bra myche längre än två meter...!
Erkännande av fusk alt farmaceutiska framsteg där man kan hitta ful-rester i blodet..... å sen Stefan Holm...han är väl i alla fall bra myche längre än två meter...!
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:36Nja, han är 181 cm hög.
Nja, han är 181 cm hög.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 09:57Nej, nej....inte med mitt sätt att mäta!
Nej, nej....inte med mitt sätt att mäta!
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 11:22På Patrik Sjöbergs tid så hoppade dom ju högre än vad de gör nu, så allt går inte framåt.
På Patrik Sjöbergs tid så hoppade dom ju högre än vad de gör nu, så allt går inte framåt.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 18:54Dopingkontrollerna går väl framåt iaf...å Sotomayors rekord borde strukits för länge sedan anser jag.
Dopingkontrollerna går väl framåt iaf...å Sotomayors rekord borde strukits för länge sedan anser jag.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 19:32IAAF har inte precis varit drivande i dopingtestarbetet.
IAAF har inte precis varit drivande i dopingtestarbetet.