Quote from Guest on 26 March 2013, 06:34http://www.youtube.com/watch?v=zSIDRHUWlVo
se och lär hur det funkar.
se och lär hur det funkar.
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 06:44Jag tycker som helhet att den här filmen är väldigt bra. Jag vet ingen bättre beskrivning av hur löpsteget fungerar.
Mina anmärkningar är små men viktiga, och hans löpning ser som en konsekvens mindre harmonisk ut än den skulle kunna göra.
Två minuter i
Jag tycker som helhet att den här filmen är väldigt bra. Jag vet ingen bättre beskrivning av hur löpsteget fungerar.
Mina anmärkningar är små men viktiga, och hans löpning ser som en konsekvens mindre harmonisk ut än den skulle kunna göra.
Två minuter i
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 06:55nu när du är sån expert på löpteknik, varför blir du inte en världstränare då?
som kan tex hjälpa de europeiska och framför allt svenska löpare att bli bättre.
du kan tjäna bra med dina tjänster. om de föder framgångar hjälp av dig.men om du kollar på P
nu när du är sån expert på löpteknik, varför blir du inte en världstränare då?
som kan tex hjälpa de europeiska och framför allt svenska löpare att bli bättre.
du kan tjäna bra med dina tjänster. om de föder framgångar hjälp av dig.
men om du kollar på P
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 07:00Tonni. Din ton kan uppfattas som onödigt sur, måste jag säga.
Klas verkar påläst. Varför kan du inte ödmjukt tacka för att han ger sig in och bidrar i din tråd?
Tonni. Din ton kan uppfattas som onödigt sur, måste jag säga.
Klas verkar påläst. Varför kan du inte ödmjukt tacka för att han ger sig in och bidrar i din tråd?
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 07:03sur, why? mr Björkmannen jag bara frågade, det är du som värkar mest irriterad. varför ens öppna din lilla haklapp. att ha en sån kunskap, så måste man ju fråga. eller?
sur, why? mr Björkmannen jag bara frågade, det är du som värkar mest irriterad. varför ens öppna din lilla haklapp. att ha en sån kunskap, så måste man ju fråga. eller?
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 07:05man vill ju höra mer vad han har och säga. kul att ha människor som kan nåt om löpning som tex Klas.
man vill ju höra mer vad han har och säga. kul att ha människor som kan nåt om löpning som tex Klas.
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 07:27Sorry. My bad. Det är bara jag som läser in sarkasmen här:
"nu när du är sån expert på löpteknik, varför blir du inte en världstränare då?"
Jag ber om ursäkt.
Sorry. My bad. Det är bara jag som läser in sarkasmen här:
"nu när du är sån expert på löpteknik, varför blir du inte en världstränare då?"
Jag ber om ursäkt.
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 08:43Olles extraknäck med att utfärda varningar till användare kommer aldrig ta slut noterar jag
Olles extraknäck med att utfärda varningar till användare kommer aldrig ta slut noterar jag
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 08:45Mikael, Du behöver inte alls be om ursäkt. Tyvärr finns det fler på detta forum som har ett tråkigt sätt. Gemensamt för dessa är att de gömmer sig bakom flash:iga pseudonymer och har en besserwisserton. Tack Klas för ett intressant och välformulerat inläg
Mikael, Du behöver inte alls be om ursäkt. Tyvärr finns det fler på detta forum som har ett tråkigt sätt. Gemensamt för dessa är att de gömmer sig bakom flash:iga pseudonymer och har en besserwisserton. Tack Klas för ett intressant och välformulerat inläg
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 08:53Hej Alla,
Jag har lite frågor rörande detta och tolkar tidigare inlägg i denna tråd och andra trådar lite fritt.Tolkning: ju fortare jag springer desto mer naturligt blir det för kroppen att springa "rätt" - eftersom det är den enda möjligheten att spri
Hej Alla,
Jag har lite frågor rörande detta och tolkar tidigare inlägg i denna tråd och andra trådar lite fritt.
Tolkning: ju fortare jag springer desto mer naturligt blir det för kroppen att springa "rätt" - eftersom det är den enda möjligheten att spri