Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 15:30japp.. jag hade en tung dag i blåsten. Spände bågen lite för mkt och fick sota lite för det... men men det var kul ändå...
japp.. jag hade en tung dag i blåsten. Spände bågen lite för mkt och fick sota lite för det... men men det var kul ändå...
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 15:58Regnigt, blåsigt och rätt så kuperat på vissa ställen, men ändå Persade jag med nästan 2 minuter (1:39:45) (t+)
Bra formbesked innan Berlin maran 🙂
Regnigt, blåsigt och rätt så kuperat på vissa ställen, men ändå Persade jag med nästan 2 minuter (1:39:45) (t+)
Bra formbesked innan Berlin maran 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:11Bra jobbat allihop.
Nu är äntligen loppet avklarat. Ett fint arrangemang måste jag säga. Jag är stål nöjd med min första halvmara(1:45:56) det blir till att ställa upp nästa år också. Vädret tyckte jag var ganska bra när vi sprang men det blev värre vid m
Bra jobbat allihop.
Nu är äntligen loppet avklarat. Ett fint arrangemang måste jag säga. Jag är stål nöjd med min första halvmara(1:45:56) det blir till att ställa upp nästa år också. Vädret tyckte jag var ganska bra när vi sprang men det blev värre vid m
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:33Skönt o höra att de inte bara va jag som tyckte de va tung bana, för de nästan avskräckte mig. Min första halvmara, som jag nästintill hade brutit pga att de va så jobbigt. Men jag tog mig iaf i mål, även om de va på en dålig tid (V)
Skönt o höra att de inte bara va jag som tyckte de va tung bana, för de nästan avskräckte mig. Min första halvmara, som jag nästintill hade brutit pga att de va så jobbigt. Men jag tog mig iaf i mål, även om de va på en dålig tid (V)
Quote from Olof Robertson on 15 August 2009, 17:03Jag tyckte det var bra väder att springa i faktiskt, stördes inte av regnet, blev dock lite blåsigt utmed havet bitvis.
Jag är jättenöjd, kollade gamla resultat av tjejmilen och prinsens minne och - det blev ju PB för mig!! 🙂 Bara med 1 minut knappt, m
Jag tyckte det var bra väder att springa i faktiskt, stördes inte av regnet, blev dock lite blåsigt utmed havet bitvis.
Jag är jättenöjd, kollade gamla resultat av tjejmilen och prinsens minne och - det blev ju PB för mig!! 🙂 Bara med 1 minut knappt, m
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 17:36Såg aldrig Eric i sina string.... Det var ju en miss 😉
Såg aldrig Eric i sina string.... Det var ju en miss 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 17:36Såg aldrig Erik i sina string.... Det var ju en miss 😉
Såg aldrig Erik i sina string.... Det var ju en miss 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 18:21Nej Erik, kul o träffa dig men blev ju lite besviken att mamma sagt att du inte fick springa med rumpan bar.
Nej Erik, kul o träffa dig men blev ju lite besviken att mamma sagt att du inte fick springa med rumpan bar.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 19:22Lätt att förkyla rumpan i sådant väder. 😉
Lätt att förkyla rumpan i sådant väder. 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 21:24Det var ett riktigt skitväder vi fick. Synd om arrangörerna 🙁
Kom själv in på 1:44:33...
Det var ett riktigt skitväder vi fick. Synd om arrangörerna 🙁
Kom själv in på 1:44:33...