Quote from Olof Robertson on 13 August 2009, 13:13Annette: Eller haha det kan man kanske inte? Jo, men man kan nog skriva vad man vill tror jag 🙂 Jag chansar och skriver det jag med.
Jonas: Ja du får nog hålla koll på platserna så det finns kvar. Men samtidigt är det inte så många som efteranmäler sig
Annette: Eller haha det kan man kanske inte? Jo, men man kan nog skriva vad man vill tror jag 🙂 Jag chansar och skriver det jag med.
Jonas: Ja du får nog hålla koll på platserna så det finns kvar. Men samtidigt är det inte så många som efteranmäler sig
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:21Det blir milen för mig.. Det får räcka 🙂
Det blir milen för mig.. Det får räcka 🙂
Quote from Olof Robertson on 13 August 2009, 13:22Blir det nån "funbeat"-träff före? :o)
Blir det nån "funbeat"-träff före? :o)
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:33Vi är 2st funbeatare som kommer va där i tid innan iaf, vi kommer från Helsingborg o ska hämta ut våra startkuvert minst en timme innan. Plus att jag har en vän som ska efteranmäla sig på halvmaran, så vi kommer va där lite innan.
Ses där alla som vill
Vi är 2st funbeatare som kommer va där i tid innan iaf, vi kommer från Helsingborg o ska hämta ut våra startkuvert minst en timme innan. Plus att jag har en vän som ska efteranmäla sig på halvmaran, så vi kommer va där lite innan.
Ses där alla som vill
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:41synd vi inte tänkte på det (om det nu är tillåtet) för då hade vi kanske kunnat vinna vandringspriset 😀 om nu inte de flesta deltagare kör för sin egen klubb förstås kanske något att tänka på till andra lopp?
synd vi inte tänkte på det (om det nu är tillåtet) för då hade vi kanske kunnat vinna vandringspriset 😀 om nu inte de flesta deltagare kör för sin egen klubb förstås kanske något att tänka på till andra lopp?
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 14:52Jag har inte så långt till Halmstad (ca 7 mil). Kan inte bestämma mig om jag ska åka eller inte. Eftersom jag ska till Midnattsloppet i Göteborg nästa helg så blir det lite tätt med loppen (för en som enbart brukar springa Vårruset en gång om året annars.
Jag har inte så långt till Halmstad (ca 7 mil). Kan inte bestämma mig om jag ska åka eller inte. Eftersom jag ska till Midnattsloppet i Göteborg nästa helg så blir det lite tätt med loppen (för en som enbart brukar springa Vårruset en gång om året annars.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:36Då var nummerlappen uthämtad. Nu känns det verkligen som att tävlingen närmar sig. Vi ses på lördag och lycka till nu alla funbeatare!
Då var nummerlappen uthämtad. Nu känns det verkligen som att tävlingen närmar sig. Vi ses på lördag och lycka till nu alla funbeatare!
Quote from Olof Robertson on 13 August 2009, 16:49Springer ni i funbeattröjor? Tänkte hur man ska känna igen folk, hade varit kul hejja =) Jag tar nog mitt svarta linne med orange funbeattext... även om den är lite trång nu efter semestern av nån anledning (#) *hrm*
Tja, under förutsättning att det fin
Springer ni i funbeattröjor? Tänkte hur man ska känna igen folk, hade varit kul hejja =) Jag tar nog mitt svarta linne med orange funbeattext... även om den är lite trång nu efter semestern av nån anledning (#) *hrm*
Tja, under förutsättning att det fin
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:02Det var rätt lugnt utanför Intersport när jag var där. Jag äger tyvärr ingen funbeattröja ännu men jag skall hålla utkik efter Funbeatare i spåret. 🙂
Det var rätt lugnt utanför Intersport när jag var där. Jag äger tyvärr ingen funbeattröja ännu men jag skall hålla utkik efter Funbeatare i spåret. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 18:03Hej!!Vi är två funbeatare som springer med Team Blekinge-linnen o keps, så om ni ser oss så ropa!!:-)
Hej!!Vi är två funbeatare som springer med Team Blekinge-linnen o keps, så om ni ser oss så ropa!!:-)