Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:45Jag vågade inte erkänna at jag inte greppade ett dyft, haha.
Jag vågade inte erkänna at jag inte greppade ett dyft, haha.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:55Ett sånt huvud skulle man ha....... 😀
Men nu fattar jag iaf.
Hur går det för dig, Annette? *s*
Ett sånt huvud skulle man ha....... 😀
Men nu fattar jag iaf.
Hur går det för dig, Annette? *s*
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 22:16Got it! (hv) De gör ju dessutom de betydligt roligare o springa och klara loppet 😀
Got it! (hv) De gör ju dessutom de betydligt roligare o springa och klara loppet 😀
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 23:03Glöm inte alla som står bredvid och beundrar dom som springer!
Glöm inte alla som står bredvid och beundrar dom som springer!
Quote from ellen olsson on 10 August 2009, 23:07De får också DNS.
De får också DNS.
Quote from Olof Robertson on 11 August 2009, 09:02Men nu blir ju jag sugen på att springa milen... trots att jag sprungit 3 ggr sen Göteborgsvarvet bara. Men ska eg inte vara hemma utan i Malmö till helgen... Hmm. Får fundera, man kan ju göra efteranmälan samma dag + att man kan ju gå om man inte orkar h
Men nu blir ju jag sugen på att springa milen... trots att jag sprungit 3 ggr sen Göteborgsvarvet bara. Men ska eg inte vara hemma utan i Malmö till helgen... Hmm. Får fundera, man kan ju göra efteranmälan samma dag + att man kan ju gå om man inte orkar h
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 09:11Finns inget att tveka på :-). Klart du ska hänga med oss och springa!
Finns inget att tveka på :-). Klart du ska hänga med oss och springa!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 09:13Det ska bli trevligt att träffas, Jenny 🙂
Det ska bli trevligt att träffas, Jenny 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 09:48Absolut! Jenny, släng på dig FB-tröjan o häng på! (t+) Till Malmö kan du ju åka efter loppet, går tåg HELA TIDEN.... 😉
Absolut! Jenny, släng på dig FB-tröjan o häng på! (t+) Till Malmö kan du ju åka efter loppet, går tåg HELA TIDEN.... 😉
Quote from Olof Robertson on 11 August 2009, 12:36Är loppet på lördagen? Ja ni har kanske rätt, kanske man skulle åka ner efter loppet... Eller övertala pojkvännen komma hit IGEN. Stackaren, vi är alltid i Halmstad... hehehe. Aja, ska fundera lite till :o)
Är loppet på lördagen? Ja ni har kanske rätt, kanske man skulle åka ner efter loppet... Eller övertala pojkvännen komma hit IGEN. Stackaren, vi är alltid i Halmstad... hehehe. Aja, ska fundera lite till :o)