Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 10:33snuttan....den där lilla kommer i mål snabbare än du tror och di smau får alltid mer pepp än di fejda. Det kommer att gå hur bra som helst! Kom ihåg, detta är din första tävling, du har ingen tid att slå. Du ska bara ta dig i mål om det så är gående .....
snuttan....den där lilla kommer i mål snabbare än du tror och di smau får alltid mer pepp än di fejda. Det kommer att gå hur bra som helst! Kom ihåg, detta är din första tävling, du har ingen tid att slå. Du ska bara ta dig i mål om det så är gående .....
Quote from Olof Robertson on 10 August 2009, 09:43Annette: Hur du än gör blir det PERSONBÄSTA på en tävling! 😀
Annette: Hur du än gör blir det PERSONBÄSTA på en tävling! 😀
Quote from Olof Robertson on 10 August 2009, 09:43Edit: seeeeeeegt internet, dubbelpost.
Edit: seeeeeeegt internet, dubbelpost.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 09:46preciiiiiis Jenny!
preciiiiiis Jenny!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 10:28Att gå med på FB är något av de bästa jag gjort. Så fint o skönt stöd man får härifrån (L)
Att gå med på FB är något av de bästa jag gjort. Så fint o skönt stöd man får härifrån (L)
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 17:05Hur man en gör så kan man bli sämst 51:a bland dom som finns på FB. Alltså är du förre 99,9 % av alla på FB!
Hur man en gör så kan man bli sämst 51:a bland dom som finns på FB. Alltså är du förre 99,9 % av alla på FB!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 19:36Erik matematikern slår till igen. 🙂
Erik matematikern slår till igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:26Va de mer än Fredrik som hängde med på det? 😀
Ikväll har jag tack vare Maria fått en tro på att jag faktiskt kan klara det. Skit samma om jag så kommer sist, bara jag kommer i mål.
Va de mer än Fredrik som hängde med på det? 😀
Ikväll har jag tack vare Maria fått en tro på att jag faktiskt kan klara det. Skit samma om jag så kommer sist, bara jag kommer i mål.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:38Jag ska springa ½ maran där för första gången. Hur är det med dushmöjligheter ?
Jag ska springa ½ maran där för första gången. Hur är det med dushmöjligheter ?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:41Kul att se att det är så många här på FB som ska springa Prinsen.
Själv är det första gången jag springer, och det p.g.a. ett vad med en kompis. Han (cyklist) tvingade mig att cykla Hallandsloppet 10 mil. Jag vet inte hur mycket löpare jag är men jag vet
Kul att se att det är så många här på FB som ska springa Prinsen.
Själv är det första gången jag springer, och det p.g.a. ett vad med en kompis. Han (cyklist) tvingade mig att cykla Hallandsloppet 10 mil. Jag vet inte hur mycket löpare jag är men jag vet