Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 06:531101 anmälda
Sista dagen att anmäla sig!!!
1101 anmälda
Sista dagen att anmäla sig!!!
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 07:53Erik enligt deras sida är det den 7e som är sista dagen...
Erik enligt deras sida är det den 7e som är sista dagen...
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 08:10Då har jag en dag till att bestämma mig på. 🙂
Då har jag en dag till att bestämma mig på. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:15Härligt nu börjar det närma sig..
Härligt nu börjar det närma sig..
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 10:18Ja, mitt livs första lopp som jag ska springa (#) (H)
Börjar bli riktigt nervös
Ja, mitt livs första lopp som jag ska springa (#) (H)
Börjar bli riktigt nervös
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 10:23Ta det lungt i starten. Häng inte med i startrusningen. Så går det bra!
Vilken sträcka blir det?
Ta det lungt i starten. Häng inte med i startrusningen. Så går det bra!
Vilken sträcka blir det?
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 10:58Tack för tipset/stödet, Erik.
Jag ska springa halvmaran. (#)
En mil har jag ju sprungit många gånger (som du vet, bla VU), oftast 1-2 ggr/vecka, men aldrig längre än 15km. Ska ha på mig pulsklockan, för jag vet att jag inte kan springa med högre puls än 1
Tack för tipset/stödet, Erik.
Jag ska springa halvmaran. (#)
En mil har jag ju sprungit många gånger (som du vet, bla VU), oftast 1-2 ggr/vecka, men aldrig längre än 15km. Ska ha på mig pulsklockan, för jag vet att jag inte kan springa med högre puls än 1
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 11:50Lycka till Anette!!Jag ska heja på dig 😀
Lycka till Anette!!Jag ska heja på dig 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 12:30Japp lycka till nu Anette, det kommer gå (t+) :-).
Vi får hoppas att det här fina vädret håller i sig nu bara. Kanske några grader kallare så vi inte blir grillade i spåret.
Japp lycka till nu Anette, det kommer gå (t+) :-).
Vi får hoppas att det här fina vädret håller i sig nu bara. Kanske några grader kallare så vi inte blir grillade i spåret.
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 12:35TACK Peter o Jesper! (L)
Ja, Peter vet ju att du iaf kan stå i målfållan o heja in mig (t+)
Ja, visst e de skönt med värme o solsken, men för att springa ett sånt lopp önskar jag mig några grader svalare. Men jag ska ju utmana mig själv så väl lika bra
TACK Peter o Jesper! (L)
Ja, Peter vet ju att du iaf kan stå i målfållan o heja in mig (t+)
Ja, visst e de skönt med värme o solsken, men för att springa ett sånt lopp önskar jag mig några grader svalare. Men jag ska ju utmana mig själv så väl lika bra