Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 07:05OT, men vill få tacka er alla för möjligheten att få känna sig nostalgisk på fredagsmorgonen! Jag kan se påsarna framför mig i läskedryckshyllan i barndomsbyns livsmedelsaffär.
OT, men vill få tacka er alla för möjligheten att få känna sig nostalgisk på fredagsmorgonen! Jag kan se påsarna framför mig i läskedryckshyllan i barndomsbyns livsmedelsaffär.
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 11:20Ok, så den nya produkten kommer alltså bara finnas på flaska? Vore ju korkat att sponsra ett lopp med något som inte finns att köpa...
Jag föredrar pulverdrycker för långpassen. Om man ska konsumera en liter varje söndag funkar det klart bättre att ha en
Ok, så den nya produkten kommer alltså bara finnas på flaska? Vore ju korkat att sponsra ett lopp med något som inte finns att köpa...
Jag föredrar pulverdrycker för långpassen. Om man ska konsumera en liter varje söndag funkar det klart bättre att ha en
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 08:10Titta vad jag hittade längst in i skafferiet!
http://imgur.com/sHx9MQv
Titta vad jag hittade längst in i skafferiet!
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 11:09Har nu gett upp pulver, men hittar inte ens flaskan.
Är det någon som sett den någonstans i Stockholms trakten ??
Har nu gett upp pulver, men hittar inte ens flaskan.
Är det någon som sett den någonstans i Stockholms trakten ??
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 09:36@ Gurra
när gick datumet ut på den då:-)
@ Gurra
när gick datumet ut på den då:-)
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 13:55Har köpt Pripps Energy på Ica i Västerhaninge. Men då själva drycken i flaska - inte pulver.
Har köpt Pripps Energy på Ica i Västerhaninge. Men då själva drycken i flaska - inte pulver.
Quote from Funbeat user on 25 July 2013, 11:26Det står faktiskt inget bäst före-datum på så jag antar att det bara blir bättre och bättre med tiden, likt ett bra årgångsvin. 🙂
Det står faktiskt inget bäst före-datum på så jag antar att det bara blir bättre och bättre med tiden, likt ett bra årgångsvin. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 15:35Men så här dagen innan, så är ju ändå den viktigaste frågan. Hur mycket energi innehåller det Pripps Sport Energy? Skall man köra på vätskekontrollerna eller köra med egen sportdryck/lagning med Maxims...
Men så här dagen innan, så är ju ändå den viktigaste frågan. Hur mycket energi innehåller det Pripps Sport Energy? Skall man köra på vätskekontrollerna eller köra med egen sportdryck/lagning med Maxims...