Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har en punkt i mitt diagram för en träning där mitt tempo är väldigt lågt (ca 18000 min/km 🙂 ). Problemet är ju att skalan för detta diagram blir sådan att man inte ser övriga punkter.

Mitt ödmjuka önskemål är alltså att man försöker filtrera bort

Du stupade under passet?

Stupade är väl lite väl hårt 🙂

Jag stog still ett par gånger under passet, men det är bara vid ett tillfälle som det blir en "spik" i diagrammet.

Jag har varit på "the Man" om det där tidigare, han lovade titta på det vid tillfälle.
Och det tillfället har tydligen inte inträffat än 🙂

Spelar det så stor roll? Jag menar inte att dissa dig, det får du inte tro! Men vi som har varit med på funbeat länge, vet hur fantastiskt mkt arbete Olle har lagt ner.

Det är en fantastisk site tack vare honom, men det kräver också mkt prioriteringar.

Fanns siten 2005?

jajamen David!

Vi är fler på siten nu.

Nu håller jag inte med Evely P. Olle må vara hur bra som helst men här är en detalj som jag tycker är ganska viktig. Varför ska man redovisa diagram och kurvor om de bli smått oläsbara. Även Sporttracks är lite dålig på att ställa in skalorna emedan här ä

Jag är ävertygad om att Olle kan fixa det här utan att förvränga resultatet, det hela är ju bara en estetiskt sak.
Kolla tex. in http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2771591&MovingAveragePeriod=1&LeftChart=HR&RightChart=Pace
så ser du "prob