Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:07Att Olle gör ett otroligt jobb med denna kanonsida är det nog ingen som betvivlar. Jag tror dock inte att han tar illa upp av att jag lämnar förslag på saker jag tycker kan bli bättre!
Jag har inga som helst krav på att detta ska fixas, men jag och säke
Att Olle gör ett otroligt jobb med denna kanonsida är det nog ingen som betvivlar. Jag tror dock inte att han tar illa upp av att jag lämnar förslag på saker jag tycker kan bli bättre!
Jag har inga som helst krav på att detta ska fixas, men jag och säke
Quote from Bjarne Lewin on 17 November 2008, 19:25Jag har absolut inga krav på att alla ska hålla med mig (H:) Det är faktiskt ganska kul att få mothugg. Så länge det är vettiga mothugg och inte idiotkommentarer 🙂
Om man vänder på resonemanget. Ska Olle välja att "snygga till" garminkurvorna innan han
Jag har absolut inga krav på att alla ska hålla med mig (H:) Det är faktiskt ganska kul att få mothugg. Så länge det är vettiga mothugg och inte idiotkommentarer 🙂
Om man vänder på resonemanget. Ska Olle välja att "snygga till" garminkurvorna innan han
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:28Polars kurvor kan redigeras om det känns viktigt.
Polars kurvor kan redigeras om det känns viktigt.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:36Det var en knepig fråga det. Jag själv kör ju mest med Polar medan min sambo har en Garmin 305:a. Så givetvis tycker jag Olle först ska prioritera att snygga till kurvorna 😉
Det var en knepig fråga det. Jag själv kör ju mest med Polar medan min sambo har en Garmin 305:a. Så givetvis tycker jag Olle först ska prioritera att snygga till kurvorna 😉
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:37Går inte det att göra innan ni laddar in filerna på funbeat?
Går inte det att göra innan ni laddar in filerna på funbeat?
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 20:11Om du kör km/h så syns passet bättre.
Om du kör km/h så syns passet bättre.
Quote from Bjarne Lewin on 17 November 2008, 20:24Jag skrev den frågan för att jag ville sätta perspektiv på det hela! Jag hade precis likaväl kunnat valt en bugg och bett dig vikta buggen mot det skönhetsfel som diskutteras här. Det är sådan frågor som Olle får brottas med hela tiden. Och det är hans sk
Jag skrev den frågan för att jag ville sätta perspektiv på det hela! Jag hade precis likaväl kunnat valt en bugg och bett dig vikta buggen mot det skönhetsfel som diskutteras här. Det är sådan frågor som Olle får brottas med hela tiden. Och det är hans sk
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2008, 22:48Lite lustigt att du säger det Evely - jag har en känsla att du själv har önskat dig en massa funktioner som jag tyckt varit helt onödiga och petiga ibland. Men jag har inte sagt nåt. Jag tycker det är upp till Olle att avgöra vad han anser vara viktigt. D
Lite lustigt att du säger det Evely - jag har en känsla att du själv har önskat dig en massa funktioner som jag tyckt varit helt onödiga och petiga ibland. Men jag har inte sagt nåt. Jag tycker det är upp till Olle att avgöra vad han anser vara viktigt. D
Quote from Bjarne Lewin on 18 November 2008, 11:20Men det är ju just det jag menar Crister, inget annat.
Men det är ju just det jag menar Crister, inget annat.
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 11:24Lars lösning är enkel och bra - rent generellt blir hastighetskurvor mer lättlästa än kilometertidskurvor eftersom hastigheten inte (ju) piper iväg mot oändligheten som de inversa kurvorna gör om man stannar. Sen är det lite ovant att kolla löphastighet i
Lars lösning är enkel och bra - rent generellt blir hastighetskurvor mer lättlästa än kilometertidskurvor eftersom hastigheten inte (ju) piper iväg mot oändligheten som de inversa kurvorna gör om man stannar. Sen är det lite ovant att kolla löphastighet i