Quote from Guest on 9 April 2011, 15:00Jag har (och har haft) problem med att handla på Wiggle. Jag blir inte vidareskickad till "verify by visa". Någon annan som har samma problem och hur har ni i så fall löst det? Har handlat på startfitness tidigare och där funkar det hur bra som helst men
Jag har (och har haft) problem med att handla på Wiggle. Jag blir inte vidareskickad till "verify by visa". Någon annan som har samma problem och hur har ni i så fall löst det? Har handlat på startfitness tidigare och där funkar det hur bra som helst men
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 15:10Ursäkta en frågvis...letade upp wiggle på nätet men undrar om det är billigare där än någon annanstans, eller har de varor man inte hittar någon annanstans? Eller voffor handlar ni just där? 🙂
Ursäkta en frågvis...letade upp wiggle på nätet men undrar om det är billigare där än någon annanstans, eller har de varor man inte hittar någon annanstans? Eller voffor handlar ni just där? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 15:29För att de levererar i rimlig tid genom posten?
Då slipper man åka till någon butik i förorten för att hitta grejorna.
För att de levererar i rimlig tid genom posten?
Då slipper man åka till någon butik i förorten för att hitta grejorna.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 15:57Skorna jag köpte sist kosta 25 % av butikspris i svedala; Speedosimbrallorna kostade 175 kr jämfört med Stadiums pris på 400 kr; cykelbyxorna jag köpte finns inte att få tag på här hemma. Osv. osv.. Tillräckligt för att övertyga mig.
Ed. Kan inte problem
Skorna jag köpte sist kosta 25 % av butikspris i svedala; Speedosimbrallorna kostade 175 kr jämfört med Stadiums pris på 400 kr; cykelbyxorna jag köpte finns inte att få tag på här hemma. Osv. osv.. Tillräckligt för att övertyga mig.
Ed. Kan inte problem
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 16:44Vad använder ni för webläsare?
Vad använder ni för webläsare?
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 16:51jag beställde skor för en 14 dar sen,,å de funkade perfekt,å betala med mitt visa kort,
köpte 2 omg skor å blev 1000 kr billigare än i sverige
jag beställde skor för en 14 dar sen,,å de funkade perfekt,å betala med mitt visa kort,
köpte 2 omg skor å blev 1000 kr billigare än i sverige
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 16:54Jag hade problem med att mitt kort vara spärrat för köp utomlands. Jag fick lov att godkänna att köp görs utomlands för att köpet skulle gå igenom, bra om man kommer ihåg att ändra tillbaka sedan. En bra säkerhet..
Jag hade problem med att mitt kort vara spärrat för köp utomlands. Jag fick lov att godkänna att köp görs utomlands för att köpet skulle gå igenom, bra om man kommer ihåg att ändra tillbaka sedan. En bra säkerhet..
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:30Jag har haft samma problem med mitt Visa. Det är inte spärrat för utlandsköp för såna gör jag rätt ofta. Jag har testat med både Safari och IE utan framgång. För mig var lösningen att använda Paypal istället. Jag hade redan ett konto så det blev inte så m
Jag har haft samma problem med mitt Visa. Det är inte spärrat för utlandsköp för såna gör jag rätt ofta. Jag har testat med både Safari och IE utan framgång. För mig var lösningen att använda Paypal istället. Jag hade redan ett konto så det blev inte så m
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:32Jag har i alla fall använt Mastercard med deras motsvarande system utan problem. Tips för dem av er som har tillgång till ett Mastercard också.
Jag har i alla fall använt Mastercard med deras motsvarande system utan problem. Tips för dem av er som har tillgång till ett Mastercard också.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:34Ja, det fungerade för mig, men vid nämrare eftertanke var nog det mastercard också.
Ja, det fungerade för mig, men vid nämrare eftertanke var nog det mastercard också.