Quote from Funbeat user on 31 March 2014, 09:48Jättebra Olle! Vill ju vara funbeatappen trogen! 🙂
Jättebra Olle! Vill ju vara funbeatappen trogen! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 00:31Tog ner runkeaper idag o blev uppmanad att se till så att Bakgrundsuppdatering var påslagen. Ska testa imorrn om det påverkar även FB. För jag håller ju med dig Lina där..! 😉
Tog ner runkeaper idag o blev uppmanad att se till så att Bakgrundsuppdatering var påslagen. Ska testa imorrn om det påverkar även FB. För jag håller ju med dig Lina där..! 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 06:53Åhå! Jag kollade mina inställningar och jag tillåter visst ALDRIG bakgrundsuppdateringar. Slog igång funktionen för FB nu, tänk om du löst problemet så enkelt! *håller tummarna* Ska testa jag med så snart som möjligt!
Åhå! Jag kollade mina inställningar och jag tillåter visst ALDRIG bakgrundsuppdateringar. Slog igång funktionen för FB nu, tänk om du löst problemet så enkelt! *håller tummarna* Ska testa jag med så snart som möjligt!
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 22:45Funkade faktiskt på HELA löprundan idag.. Behåller FB ett tag till..
Funkade faktiskt på HELA löprundan idag.. Behåller FB ett tag till..
Quote from Funbeat user on 5 April 2014, 13:03För mig med, verkar vara den där bakgrundsinställningen som låg och spökade efter uppdateringen 🙂 Skönt att det verkar vara löst (peppar, peppar) 😛
För mig med, verkar vara den där bakgrundsinställningen som låg och spökade efter uppdateringen 🙂 Skönt att det verkar vara löst (peppar, peppar) 😛
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 09:18Jag har också fått detta problemet med Android efter någon uppdatering senaste veckan eller så. Tidigare fungerade det hela tiden, men nu hänger Sif allt efter någon kilometer.
Jag har också fått detta problemet med Android efter någon uppdatering senaste veckan eller så. Tidigare fungerade det hela tiden, men nu hänger Sif allt efter någon kilometer.
Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 17:21Skrev även I en annan tråd. Fungerade I 6-7 km idag förmiddag med både km och tid per km. Sedan blev det tyst, och svart. Enbart val att redigera eller stoppa. Redigera gav svart skärm och stopp stängde ner och tog bort passet. Inte en gnutta sparat. Star
Skrev även I en annan tråd. Fungerade I 6-7 km idag förmiddag med både km och tid per km. Sedan blev det tyst, och svart. Enbart val att redigera eller stoppa. Redigera gav svart skärm och stopp stängde ner och tog bort passet. Inte en gnutta sparat. Star
Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 17:33Jag har en iPhone 4, 5s och en samsaung med 4.1.2 och alla tre fungera utmärkt
Jag har en iPhone 4, 5s och en samsaung med 4.1.2 och alla tre fungera utmärkt
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 13:15Har ni någon teori om varför, på min Android så, hänger sig er app i läget svart skärm med texten: ”vill du gå till redigerings läget” och ”kasta passet”?
Det händer ca varannan till var tredje gång….Samsung S4 (4.4.2)
Har ni någon teori om varför, på min Android så, hänger sig er app i läget svart skärm med texten: ”vill du gå till redigerings läget” och ”kasta passet”?
Det händer ca varannan till var tredje gång….
Samsung S4 (4.4.2)
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 19:06Mycket få inspelningar senaste sjudagarsperioden har blivit bra hos mig. Nån enstaka gång har den fått med en liten snutt men senaste två dagarna har det blivit nada, rien, nothing, inget.
Android 4.4.2 på en xperia z1
Mycket få inspelningar senaste sjudagarsperioden har blivit bra hos mig. Nån enstaka gång har den fått med en liten snutt men senaste två dagarna har det blivit nada, rien, nothing, inget.
Android 4.4.2 på en xperia z1