Quote from Catharina Brattlin on 10 December 2012, 22:20Karin, har Du fått diagnosen bursit (=slemsäcksinflammation) konstaterad?
Varför jag frågar är för att det finns en hel drös med åkommor, som kan ge de känningarna som Du beskriver. Piriformissyndrom (=falsk ischias) är en sån t ex. Triggerpunkter i länd
Karin, har Du fått diagnosen bursit (=slemsäcksinflammation) konstaterad?
Varför jag frågar är för att det finns en hel drös med åkommor, som kan ge de känningarna som Du beskriver. Piriformissyndrom (=falsk ischias) är en sån t ex. Triggerpunkter i länd
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 10:47Det finns så många maraton runt om i världen, och Stockholm maraton arrangeras ju varje år så om du inte kan springa det 2013 kan du kanske satsa på 2014 när du är hel och inte har fått träningen förstörd av skador.
Du verkar ha haft lite otur med divers
Det finns så många maraton runt om i världen, och Stockholm maraton arrangeras ju varje år så om du inte kan springa det 2013 kan du kanske satsa på 2014 när du är hel och inte har fått träningen förstörd av skador.
Du verkar ha haft lite otur med divers
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 10:51Klokt Johanna!
Klokt Johanna!
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 11:14Håller med Johanna helt. Klokt skrivet.
Håller med Johanna helt. Klokt skrivet.
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 13:03Gubben mot strömmen igen.
Skadade mig lite väl mycket när jag var ung. Friidrott + kontaktsporter ( givetvis aldrig några kampsporter utan fotboll, ishockey, bandy, etc...) + vanligt bus.
När tillräckligt många hade sagt till mig att ge upp fart så kund
Gubben mot strömmen igen.
Skadade mig lite väl mycket när jag var ung. Friidrott + kontaktsporter ( givetvis aldrig några kampsporter utan fotboll, ishockey, bandy, etc...) + vanligt bus.
När tillräckligt många hade sagt till mig att ge upp fart så kund
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 14:03Många klocka ord i era svar. Tack så väldigt!
Många klocka ord i era svar. Tack så väldigt!