Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:19Tack Jakob för förtydligandet 😉
och jag ska titta efter allt det som ni alla nämnt -plockar nog av imorgon. Jag vet att killen på sportex inte hittade någon förklaring till punkan de tre tidigare ggr. kanske är det eker hålen men bekostade du själv högt
Tack Jakob för förtydligandet 😉
och jag ska titta efter allt det som ni alla nämnt -plockar nog av imorgon. Jag vet att killen på sportex inte hittade någon förklaring till punkan de tre tidigare ggr. kanske är det eker hålen men bekostade du själv högt
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:21Försök få bättre hjul.
Försök få bättre hjul.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 12:08Det skulle även kunna vara som så att du pumpar för hårt tryck. Vilket tryck det ska vara står på sidan av däcket.
Det skulle även kunna vara som så att du pumpar för hårt tryck. Vilket tryck det ska vara står på sidan av däcket.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 23:21Blev inte direkt bra bemött idag hos sportex.. ska göra retur imorgon. Något förslag på ny cykel? Börjat titta på racer och vill ha två kuggar fram, men de flesta tjejmodeller har 3 kugg.
Blev inte direkt bra bemött idag hos sportex.. ska göra retur imorgon. Något förslag på ny cykel? Börjat titta på racer och vill ha två kuggar fram, men de flesta tjejmodeller har 3 kugg.
Quote from Camilla Höög on 5 June 2010, 11:43Varför bara 2 drev i fram? Med 3 drev så har du fler utväxlingar att välja mellan vilket är extra bra i uppförsbackar då du kan välja en lägre växel och fortsätta hålla en hög kadens.
Varför bara 2 drev i fram? Med 3 drev så har du fler utväxlingar att välja mellan vilket är extra bra i uppförsbackar då du kan välja en lägre växel och fortsätta hålla en hög kadens.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 16:01Bor man inte i något land med lämplig geografi så är det överkurs med trippel fram.
Bor man inte i något land med lämplig geografi så är det överkurs med trippel fram.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 16:43@David
Om man är mycket svag i benen då?
@David
Om man är mycket svag i benen då?
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 16:53Då blir du starkare, och vilka backar finns här som du inte kommer upp med 34/29?
Då blir du starkare, och vilka backar finns här som du inte kommer upp med 34/29?
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 17:12Jag klarar mig bra! Men alla är ju inte lika vältränade som du och jag 😉
Jag klarar mig bra! Men alla är ju inte lika vältränade som du och jag 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 17:15Ähh, jag har cycklingben.
Ähh, jag har cycklingben.