Quote from Guest on 15 April 2009, 23:33Trevligt...men fantasilöst ?
men iofs helt rätt på en community som detta...så inget fel på så sätt, jag bara kom att tänka på det då många verkar ha skaffat en sånn. Grattis....Själv har jag inte ställt upp i något där jag fått låna en sådan sak sedan
Trevligt...men fantasilöst ?
men iofs helt rätt på en community som detta...så inget fel på så sätt, jag bara kom att tänka på det då många verkar ha skaffat en sånn. Grattis....
Själv har jag inte ställt upp i något där jag fått låna en sådan sak sedan
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 23:43Sorry Kj...hajar nada i valören typ..??!!:-(
Sorry Kj...hajar nada i valören typ..??!!:-(
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 23:49Jag tror han menar att de som har en avatarbild av sig själva iklädd nummerlapp är "nördiga" och överrepresenterade här på FunBeat. Själv tycker jag att det är rätt så snyggt:
Bild:http://images.tradera.com/465/77753465_1.jpg
Jag tror han menar att de som har en avatarbild av sig själva iklädd nummerlapp är "nördiga" och överrepresenterade här på FunBeat. Själv tycker jag att det är rätt så snyggt:
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 01:15Vad har det att göra med hur funbeat fungerar egentligen?
Iofs är väl funbeat dess medlemmar och det är hur medlemmarna fungerar
Men om de vill stoltsera med sina tävlingsnummer så får de väl göra det?
Vad har det att göra med hur funbeat fungerar egentligen?
Iofs är väl funbeat dess medlemmar och det är hur medlemmarna fungerar
Men om de vill stoltsera med sina tävlingsnummer så får de väl göra det?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 08:55Tyvärr det är en träningscommunity så gnället är inte befogat. Tyvärr har jag dåligt med bilder på mig själv när jag tränar och tävlar, men desto fler när jag gör friluftsaktiviteter.
Tyvärr det är en träningscommunity så gnället är inte befogat. Tyvärr har jag dåligt med bilder på mig själv när jag tränar och tävlar, men desto fler när jag gör friluftsaktiviteter.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 09:47Däremot, som någon skrev i ett annat inlägg, dessa bilder är ofta skyddade av copyright, även om de föreställer en själv. Kan ju vara klokt att tänka på innan man väljer en sådan avatar.
Däremot, som någon skrev i ett annat inlägg, dessa bilder är ofta skyddade av copyright, även om de föreställer en själv. Kan ju vara klokt att tänka på innan man väljer en sådan avatar.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:09ja...?
hmm...det är ett konstaterande att många har det, och något jag funderade över denna första dag som registrerad användare. Nerdigt eller negativt har jag inte påstått att det är. Det var det andra som sa. Jag tycker det är passande på en sådan com
ja...?
hmm...det är ett konstaterande att många har det, och något jag funderade över denna första dag som registrerad användare. Nerdigt eller negativt har jag inte påstått att det är. Det var det andra som sa. Jag tycker det är passande på en sådan com
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:24privatmess kan du ju skicka om du vill diskutera nåns profilbild?
privatmess kan du ju skicka om du vill diskutera nåns profilbild?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:25KJ, jag tycker att vi gott kan diskutera profilbilder här. Allas åsikter är lika mycket värda.
När vi ändå är inne på ämnet så kan jag passa på att ta upp det här med att när man ändrar sin profilbild så ändras den också på alla gamla inlägg man gjort. J
KJ, jag tycker att vi gott kan diskutera profilbilder här. Allas åsikter är lika mycket värda.
När vi ändå är inne på ämnet så kan jag passa på att ta upp det här med att när man ändrar sin profilbild så ändras den också på alla gamla inlägg man gjort. J
Quote from Bengt Askerfelt on 16 April 2009, 10:26Jag är imponerad av alla som har foton på sig själva i tränings/tävlingssammanhang. Det är aldrig nån som fotar mig när jag tränar och på Hisingen Runt, där jag faktiskt hade nummerlapp, så verkade både fotografer och speaker hunnit tröttna på sina jobb n
Jag är imponerad av alla som har foton på sig själva i tränings/tävlingssammanhang. Det är aldrig nån som fotar mig när jag tränar och på Hisingen Runt, där jag faktiskt hade nummerlapp, så verkade både fotografer och speaker hunnit tröttna på sina jobb n