Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 13:55Funbeat finns på Facebook också 😀
Jag är inte säker på varför men så är det 🙂
Funbeat finns på Facebook också 😀
Jag är inte säker på varför men så är det 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 14:04omg GÖR det!?! Ska genast joina!
omg GÖR det!?! Ska genast joina!
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 14:06Jag tror den här länken fungerar:
http://www.facebook.com/group.php?gid=4526214039
Jag tror den här länken fungerar:
http://www.facebook.com/group.php?gid=4526214039
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 14:16Å här är jag - som är otroligt omväxlande eftersom jag INTE har nummerlapp på bröstet. 🙂
Å här är jag - som är otroligt omväxlande eftersom jag INTE har nummerlapp på bröstet. 🙂
Quote from ellen olsson on 16 April 2009, 14:18Du ser ut som en multisportare på din avatar.
Du ser ut som en multisportare på din avatar.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 14:42Eftersom jag absolut inte är någon sådan och inte vet vad det innebär måste jag fråga: Borde jag byta ut den? (#)
Eftersom jag absolut inte är någon sådan och inte vet vad det innebär måste jag fråga: Borde jag byta ut den? (#)
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 14:51KJ: Från mitt håll så kallas det "PMS" då kan jag gå igång på det mesta, på gott och ont 😛
KJ: Från mitt håll så kallas det "PMS" då kan jag gå igång på det mesta, på gott och ont 😛
Quote from Camilla Höög on 16 April 2009, 14:58Att bli kallad för multisportare är det finaste man kan bli kallad så var stolt.
Att bli kallad för multisportare är det finaste man kan bli kallad så var stolt.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 15:27Ojdå - så lite man vet som nörd! 😀
Då tackar jag och bockar för komplimangen. 🙂
Ojdå - så lite man vet som nörd! 😀
Då tackar jag och bockar för komplimangen. 🙂
Quote from ellen olsson on 16 April 2009, 15:37På multisporttävlingar brukar man ha nummerlappen på benen. Så enkelt är det!
På multisporttävlingar brukar man ha nummerlappen på benen. Så enkelt är det!