Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 15:44🙁 Trist förklaring.... 😉
Jag hade den på benet för att kunna öppna/plocka av mig jackan om jag skulle bli varm utan att behöva trassla med nummerlappen. 🙂
🙁 Trist förklaring.... 😉
Jag hade den på benet för att kunna öppna/plocka av mig jackan om jag skulle bli varm utan att behöva trassla med nummerlappen. 🙂
Quote from ellen olsson on 16 April 2009, 16:00Det är ungefär av samma anledning man har den på benet på multisporttävlingar men där heter nyckelplagget "flytväst". 🙂
Det är ungefär av samma anledning man har den på benet på multisporttävlingar men där heter nyckelplagget "flytväst". 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 17:35Ja jag kör nu med en närbild på mitt så underbart vackra fejs å jag tror faktiskt att det har gifvit ett nog så gott resultat. Samtliga nästan som jag möter på både ICA Tallen å Trafikbutiken Preem i Månkarbo ropar eller antastar mig nu med tillmälen som:
Ja jag kör nu med en närbild på mitt så underbart vackra fejs å jag tror faktiskt att det har gifvit ett nog så gott resultat. Samtliga nästan som jag möter på både ICA Tallen å Trafikbutiken Preem i Månkarbo ropar eller antastar mig nu med tillmälen som:
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:58He, ja vad vore forumet utan Kjelles härliga inlägg?
Keep on, Kjelle och ha de gött i Spanien! (Liite avund...)
He, ja vad vore forumet utan Kjelles härliga inlägg?
Keep on, Kjelle och ha de gött i Spanien! (Liite avund...)
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 20:04Men Crillan då (körde ju alltid med smeknamnen förut men så var det ju någon som hängde upp sig på det "också".ehhhhe var vad jag nu.Jo du Crillan sätt ut din så underbart underbara i valör av fejset du oxså....så ska du se att man morsar riktigt rejält p
Men Crillan då (körde ju alltid med smeknamnen förut men så var det ju någon som hängde upp sig på det "också".ehhhhe var vad jag nu.Jo du Crillan sätt ut din så underbart underbara i valör av fejset du oxså....så ska du se att man morsar riktigt rejält p
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 20:12"Crillan" - det är första gången jag hör. Men det funkar väl det oxå... Tror inte jag törs lägga ut min nuna mer än jag gjort, för blyg och upptagen för det.."harkl"
"Crillan" - det är första gången jag hör. Men det funkar väl det oxå... Tror inte jag törs lägga ut min nuna mer än jag gjort, för blyg och upptagen för det.."harkl"
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 20:36HAHAHA....alla tjejerna i Funbeat vill se den! Jag har frågat båda!?
HAHAHA....alla tjejerna i Funbeat vill se den! Jag har frågat båda!?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 21:57...var av den ena är katten, eller? (H)
...var av den ena är katten, eller? (H)
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:13"Mjauuuuuu" : Flaming Star.
"Mjauuuuuu" : Flaming Star.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 11:17Hallå? Det är väl bara att ta den bild man själv tycker är lämplig. Om någon har åsikter kring det så är det knappast något man kan förutse. Om man sedan ska låta sig påverkas av det är upp till var och en.
Jag tycker att nästan alla profilbilder här är
Hallå? Det är väl bara att ta den bild man själv tycker är lämplig. Om någon har åsikter kring det så är det knappast något man kan förutse. Om man sedan ska låta sig påverkas av det är upp till var och en.
Jag tycker att nästan alla profilbilder här är