Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är ansiktet viktigare än sporten man älskar?
Nu har jag bytt avatar pga denna tråd, jag såg för vanlig ut på den gamla. Jag ser mig som ett begrepp, inte som en person... Eller nåt 😉

Jag tycker det är verkligen fantasilöst och tråkigt med en avatar på träningssajten Funbeat som visar någon som sportar eller håller på med någon annan fritidsaktivitet!

vad tråkigt då.

>det handlar väl inte direkt om tävlingar här utan också vardagsmotion och kost osv...så kanske min nästa profilbild på mig blir på mig själv när jag äter en banan.

Eftersom tävlandet är en så stor del av sporrandet till min vardagsmotion skulle jag med

Jag funderade på en bild i våtdräkten, typ målgången på Vansbro, men våtdräkter är inte alltid så smickrande när man njutit en del av livet och inte längre har den där platta magen... 😀

Är det Molgan som är bakom dig?

Spanarna i P1 hade lite kul aspekter på detta med vilka identiteter man visar upp på nätet bara för att man har en look a like bild ala vältränad 25 åring så blir man inte det. Börjar inte detta profilbilds snackandet bli lite nätdejtings liknande?

Hälsa

kanske alla borde ta kort på sig själva i vita underkläder med tillhörande vikt, längd, BMI, midlemått, fett%... För ökad ärlighet?

haha, du först Maja! 😀

nej nej, DU först! (H)
Men fatta vilken sporre det skulle bli om vi kom överrens om att fota oss halvnäck och lägga ut till allmän beskådning bland alla träningsfantaster, beach 2009 kan slänga sig i väggen, här kommer FunBeat 2009!! 😉