Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag måste påpeka att min tanke var just en jämförelse med andra forum och platser på nätet där det inte alls finns så många profilbilder med nummerlappar så det är rent av charmigt och trevligt nu när jag ser hur många som har det här..och ja för tredje g

jag förstod bara inte behovet av att diskutera just vad man ska/bör ha för profilbild, för det var så jag uppfattade ditt första inlägg.
Kanske menade du nåt annat än att ifrågasätta varför man hade en sån profilbild men det var så jag uppfattade inlägget

Välkommen till Funbeat KJ! Här finns ett stort antal aktiva medlemmar som stöttar och diskuterar med varandra. Vi har hälsa och idrott som gemensamma intressen, en del tränar och tävlar på elitnivå, en del för skojs skull och några är precis på väg upp ur

Eftersom de flesta av oss är glada amatörer så finns det få platser och tillfällen att visa och få respekt för det "arbete" man ändå lägger ner på sin träning. Inget man hänger på vardagsrumsväggen precis, det var ju inte OS utan lokala loppet i lilla sta

ja Grattis ! som sagt....
Jag får väl också ha som mål att starta i något lopp snart och skaffa bilddokumentation på detta..
-men du senaste som skrev, nu handlade detta om profilbilder inte om dina andra bilder och vad du väljer att nerda ner dig i.
.

Jag skriver ett inlägg för jag är ju just en av dem med nummerlapp 🙂
Upploppet på Lidingöloppet 2008. Jäklar vad jag tog i och det syns 😀

Det blir inte helt bra när bilden skalas om till miniatyr så det borde nog finns 2 bilder. En som dyker upp i inl

Jag har haft glädjen att träffa några FunBeatare irl och det är baske mig inte alltid lätt att känna igen dem även om de har en närbild på trynet som profilbild.

borde jag då bannlysas som har en bild på ett tecknat löv från ett påhittat träd?

Alla vill kanske inte ståta med nunan hur som helst, då ska de slippa tycker jag. Att jag sen själv förekommer på bild är en helt annan sak, det har jag valt att göra. De som väljer att inte synas på bild ska ha rätt att göra det valet.

ja JUST det ..jag blandar ihop detta FB med en annan FB kanske ....där man just använder ordet Face...