Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumezy workoutPromenad, träna eller lalla?
You need to log in to create posts and topics.

Jag skrev tidigare att det viktigaste är att man ska MÅ BRA, men det är såklart helt fel. Det viktigaste är ju att man är snygg. All träning som man blir smal, deffad och fräsch av är träning. Tex en rask promenad.

nu ska jag gå och möta min dotter på odenplan. ska jag alltså regga det som träning, eler bara om jag går fort? ellar bara om jag går samma sträcka ikväll och kallar det träning? jag kan gärna promenera för att gå ner i vikt eller må bra, inget fel på det

asså jag har rört min muspekare typ 50 meter idag.. Var reggar jag det?

Jag ska alltid regga mina promenadträningar! Muahahahah Hacka mitt konto eller lägg ner 😉 /Rebellen

hehe, jag har aldrig sagt att det är fel att "må bra" - det handlar om hur vi i det här sammahanget ska behandla promenad som en träningsform...

De flesta gick med i FunBeat och ezy-gruppen just för att trigga varandra och ha en typ av "intern tävling"

Nu ska jag gå ner till bilen och köra hem och därmed träna höger vadmuskel en del på färden hem. Väl hemma kommer jag garanterat att bära omkring på Valter en stund, något som är väldigt bra statisk biceps-träning. Härligt med all träning!

Tja den här disskusionen känns ju som ett väldigt varmt mottagande till Funbeat för "sånna" som jag!! Har precis idag gjort min första rapport om TRÄNING och det just promenad ... allt är relativt!!
För mig som "inget" gjort på flera år eller haft svårt a

Hej Anita!

ezy Workout - skulle - har varit en sluten grupp eftersom den enbart består av personerna på ett kontor där vi tränar på lunchen tillsammans och mäter vår träning gentemot varandra genom FunBeat.

Däremed var denna diskussion endast riktad mot

Om man tar på sig för att ta en träningspromenad i rask takt så är det träning anser jag. Det är som andra har skrivit i diskussionen tidigare skillnad på att söndagsstrosa, och träningspromenera. Promenader ÄR bra träning för kroppen och hjärtat. Och jag

Kan ana att jag hamnade i något internt ... 😉 fortsätt ni med era sköna skämt och jag önskar er lycka till med era utmaningar gentemot varandra!! Tänk bara på att vi är olika vi människor!! jag vet ju inte hur många ni är i er lilla jobbargrupp och vad n