Quote from Guest on 22 November 2008, 20:04Jag har en fundering som jag skulle vilja ventilera.
Det är snart dags för mig att köpa nya springskor och då funderar jag på att springa en runda på ett par mil innan jag stannar vid Runners store för att testa ut lämpliga skor. Inbillar mig att löpsteg
Jag har en fundering som jag skulle vilja ventilera.
Det är snart dags för mig att köpa nya springskor och då funderar jag på att springa en runda på ett par mil innan jag stannar vid Runners store för att testa ut lämpliga skor. Inbillar mig att löpsteg
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:14Foten är lite större p g a svullnad då.
Foten är lite större p g a svullnad då.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:20Ja, och jag tänkte att det kanske märks om man exempelvis behöver en stadigare sko etc om man testar när man faktiskt är trött. Inbillar mig att det är när man är i det skicket som skons "funktioner" är som viktigast.
Eller det kanske är överkurs att gör
Ja, och jag tänkte att det kanske märks om man exempelvis behöver en stadigare sko etc om man testar när man faktiskt är trött. Inbillar mig att det är när man är i det skicket som skons "funktioner" är som viktigast.
Eller det kanske är överkurs att gör
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:24Kan ju iofs låta lite logiskt vid första anblicken, men kanske ett utröttat steg skulle resultera i rekommendationer till kompensation med t.ex. ortopediska inlägg du egentligen inte behöver? Mesta tiden springer man ju med sitt normala icke uttröttade st
Kan ju iofs låta lite logiskt vid första anblicken, men kanske ett utröttat steg skulle resultera i rekommendationer till kompensation med t.ex. ortopediska inlägg du egentligen inte behöver? Mesta tiden springer man ju med sitt normala icke uttröttade st
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:32Ja Erik, när jag läser det du skriver känns det som du har rätt.
I regel är man ju snart hemma när man är uttröttad i fötterna och ända fram tills man blir det skulle ju skor anpassade efter det kanske lite "konstiga" löpsteg man har då vara en överdrive
Ja Erik, när jag läser det du skriver känns det som du har rätt.
I regel är man ju snart hemma när man är uttröttad i fötterna och ända fram tills man blir det skulle ju skor anpassade efter det kanske lite "konstiga" löpsteg man har då vara en överdrive
Quote from mårten jansson on 22 November 2008, 20:35Man kanske kan springa en liten runda innan man går in, så att man inte är helt hundra fräsch i benen men inte helt trött. Om du ska springa 2 mil och mer i de skorna, så kan du ju mycket väl prova ut dem i det skick du är någonstans mellan 7 ochy 10 km?
Man kanske kan springa en liten runda innan man går in, så att man inte är helt hundra fräsch i benen men inte helt trött. Om du ska springa 2 mil och mer i de skorna, så kan du ju mycket väl prova ut dem i det skick du är någonstans mellan 7 ochy 10 km?
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:43Kanske det....
Från ett till ett annat tycker jag det skulle vara väldigt roligt att få se min löpstil filmad efter en mara..... Eller inte..... (#) 😀
Kanske det....
Från ett till ett annat tycker jag det skulle vara väldigt roligt att få se min löpstil filmad efter en mara..... Eller inte..... (#) 😀
Quote from Catharina Brattlin on 22 November 2008, 20:46Fia-Lotta, om Du inte har haft några problem med Dina långdistansskor tidigare, varför byta modell? Har en bror som är långdistansare, och han hävdar att skomodeller, som fungerar, ska inte bytas ut. Utan man skaffar bara den nyare versionen, av samma sko
Fia-Lotta, om Du inte har haft några problem med Dina långdistansskor tidigare, varför byta modell? Har en bror som är långdistansare, och han hävdar att skomodeller, som fungerar, ska inte bytas ut. Utan man skaffar bara den nyare versionen, av samma sko
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:47Fast jag undrar lite över "uttröttad i fötterna"?
Det är nog det sista stället jag blir trött i, hur långt jag än har sprungit. Har bara hänt när jag sprungit i för breda mjuka skor eller skor som varit dåligt åtknytna. Eller iofs OM jag skulle springa u
Fast jag undrar lite över "uttröttad i fötterna"?
Det är nog det sista stället jag blir trött i, hur långt jag än har sprungit. Har bara hänt när jag sprungit i för breda mjuka skor eller skor som varit dåligt åtknytna. Eller iofs OM jag skulle springa u
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:50Du kanske har rätt Sylvia. Jag tänker bara "tänk om det finns några ännu bättre". Det finns ju så himla många modeller så att man blir alldeles kollrig - tänk om man missar "superskon"..... 😀
Jag kör nu med Asics DS Trainer och trivs jättebra med dom (u
Du kanske har rätt Sylvia. Jag tänker bara "tänk om det finns några ännu bättre". Det finns ju så himla många modeller så att man blir alldeles kollrig - tänk om man missar "superskon"..... 😀
Jag kör nu med Asics DS Trainer och trivs jättebra med dom (u