Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:55Erik: Jag menade mer "när fötterna jobbat länge" än "när dom är uttröttade". Jag tror inte jag har några speciella problem med fötterna egentligen - fast efter 3-4 mil börjar jag bli trött i dom. Det ser jag inte som något konstigt, fast det kanske det är
Erik: Jag menade mer "när fötterna jobbat länge" än "när dom är uttröttade". Jag tror inte jag har några speciella problem med fötterna egentligen - fast efter 3-4 mil börjar jag bli trött i dom. Det ser jag inte som något konstigt, fast det kanske det är
Quote from Catharina Brattlin on 22 November 2008, 20:58Jag kan också få de tankarna ibland, Fia-Lotta, så jag förstår Dig. 🙂
Å andra sidan så tänker jag att jag har nåt som är optimalt för mig (som det känns iaf) så varför byta? Risken att man ändå köper grisen i säcken är stor, eftersom man har vant sitt
Jag kan också få de tankarna ibland, Fia-Lotta, så jag förstår Dig. 🙂
Å andra sidan så tänker jag att jag har nåt som är optimalt för mig (som det känns iaf) så varför byta? Risken att man ändå köper grisen i säcken är stor, eftersom man har vant sitt
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 21:00Kör du träningspass på 4 mil, då har du full rätt att bli trött i fötterna! 🙂
Jag tar av mig min imaginära hatt i avund!
Kör du träningspass på 4 mil, då har du full rätt att bli trött i fötterna! 🙂
Jag tar av mig min imaginära hatt i avund!
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 21:03Jag har redan bestämt mig Sylvia.
Och det är ni (som ofta) som fått mig på "rätt köl".
1) Jag kör ingen 3-milare innan jag provar skor.
2) Jag läste igenom den här tråden och funderade efteråt vad jag surrar om egentligen. Jag har ju inga problem så vad
Jag har redan bestämt mig Sylvia.
Och det är ni (som ofta) som fått mig på "rätt köl".
1) Jag kör ingen 3-milare innan jag provar skor.
2) Jag läste igenom den här tråden och funderade efteråt vad jag surrar om egentligen. Jag har ju inga problem så vad
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 21:06Det händer inte många gånger/år, men ja det händer....
Den 28/12 blir det (förhoppningsvis) över 6 mil - om jag inte kroknar..... Fast i gengäld tävlar jag väldigt sällan så det jämnar nog ut sig gentemot er andra. Så på med hatten igen för sjutton!!!! :
Det händer inte många gånger/år, men ja det händer....
Den 28/12 blir det (förhoppningsvis) över 6 mil - om jag inte kroknar..... Fast i gengäld tävlar jag väldigt sällan så det jämnar nog ut sig gentemot er andra. Så på med hatten igen för sjutton!!!! :
Quote from Catharina Brattlin on 22 November 2008, 21:08Härligt Fia-Lotta! (t+)
Härligt Fia-Lotta! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 10:28Fia:Precis, har du inga problem så finns det ingen anledning att byta skor. Kör på det du vet fungerar. Man ska inte leta fel om det inte finns några =)
Fia:Precis, har du inga problem så finns det ingen anledning att byta skor. Kör på det du vet fungerar. Man ska inte leta fel om det inte finns några =)