Quote from Guest on 21 July 2011, 15:08Var idag ute och sprang på bulltofta, kör oftast lite längre distanser så jag springer dit, något lämpligt varv och hem igen i ett svep. Men idag tänkte jag köra kortare och högre tempo, närmare bestämt två varv på 2,5 km med lite vila/stretching/styrka e
Var idag ute och sprang på bulltofta, kör oftast lite längre distanser så jag springer dit, något lämpligt varv och hem igen i ett svep. Men idag tänkte jag köra kortare och högre tempo, närmare bestämt två varv på 2,5 km med lite vila/stretching/styrka e
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 15:18http://www.youtube.com/watch?v=CPWY-Nxqq0g
Quote from Magnus Gelang on 21 July 2011, 16:34Var ligger Bulltofta? Vilken stad? Låter läskigt det där, hoppas han slutar bete sig så där mot folk.
Var ligger Bulltofta? Vilken stad? Låter läskigt det där, hoppas han slutar bete sig så där mot folk.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 16:52Bulltofta=Malmö. För länge sedan när jag bodde i Malmö så var Bulltofta Malmös centralt belägna flygplats innan Sturup kom till.
Läbbigt att möta ett vad som verkar psykfall eller drogpåverkad. Känns oberäkneligt vad som skulle kunnat hända.
Bulltofta=Malmö. För länge sedan när jag bodde i Malmö så var Bulltofta Malmös centralt belägna flygplats innan Sturup kom till.
Läbbigt att möta ett vad som verkar psykfall eller drogpåverkad. Känns oberäkneligt vad som skulle kunnat hända.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 16:59Åsa, rubriken ger en liten hint kanske 😉
Åsa, rubriken ger en liten hint kanske 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 17:12Vad hade du förväntat dig i staden som Gud glömde? 🙂
Vilken tid var du där? Pratade du med personalen? Kanske händer då och då?
Vad hade du förväntat dig i staden som Gud glömde? 🙂
Vilken tid var du där? Pratade du med personalen? Kanske händer då och då?
Quote from Magnus Gelang on 21 July 2011, 17:31Ja men jösses sorry,,,läste inte rubriken ordentligt 😀
Ja men jösses sorry,,,läste inte rubriken ordentligt 😀
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 17:54Var vid lunchtid idag, man skulle såklart kunnat prata med de i den intilliggande byggnaden (där det finns gym o café, för den som inte varit där), men tror inte de har något egentligt att göra med området i övrigt. Om man skulle vilja göra något mer så a
Var vid lunchtid idag, man skulle såklart kunnat prata med de i den intilliggande byggnaden (där det finns gym o café, för den som inte varit där), men tror inte de har något egentligt att göra med området i övrigt. Om man skulle vilja göra något mer så a
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 23:10Att du ens hade tålamodet att snacka med honom...
Att du ens hade tålamodet att snacka med honom...
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 08:15Magnus, jag ser inte riktigt vad jag hade för alternativ? Kan ju inte gärna avbryta mitt planerade träningspass bara för att slippa att han stod och irriterade mig
Men om någon har bättre förslag på hur man blir av med någon i en liknande situation så ta
Magnus, jag ser inte riktigt vad jag hade för alternativ? Kan ju inte gärna avbryta mitt planerade träningspass bara för att slippa att han stod och irriterade mig
Men om någon har bättre förslag på hur man blir av med någon i en liknande situation så ta