Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPsycho på bulltofta i Malmö
You need to log in to create posts and topics.

Var idag ute och sprang på bulltofta, kör oftast lite längre distanser så jag springer dit, något lämpligt varv och hem igen i ett svep. Men idag tänkte jag köra kortare och högre tempo, närmare bestämt två varv på 2,5 km med lite vila/stretching/styrka e

Var ligger Bulltofta? Vilken stad? Låter läskigt det där, hoppas han slutar bete sig så där mot folk.

Bulltofta=Malmö. För länge sedan när jag bodde i Malmö så var Bulltofta Malmös centralt belägna flygplats innan Sturup kom till.

Läbbigt att möta ett vad som verkar psykfall eller drogpåverkad. Känns oberäkneligt vad som skulle kunnat hända.

Åsa, rubriken ger en liten hint kanske 😉

Vad hade du förväntat dig i staden som Gud glömde? 🙂

Vilken tid var du där? Pratade du med personalen? Kanske händer då och då?

Ja men jösses sorry,,,läste inte rubriken ordentligt 😀

Var vid lunchtid idag, man skulle såklart kunnat prata med de i den intilliggande byggnaden (där det finns gym o café, för den som inte varit där), men tror inte de har något egentligt att göra med området i övrigt. Om man skulle vilja göra något mer så a

Att du ens hade tålamodet att snacka med honom...

Magnus, jag ser inte riktigt vad jag hade för alternativ? Kan ju inte gärna avbryta mitt planerade träningspass bara för att slippa att han stod och irriterade mig

Men om någon har bättre förslag på hur man blir av med någon i en liknande situation så ta