Quote from Guest on 26 April 2013, 20:18Jag har den stora förmånen att få slippa att springa. Istället ska jag heja på min dotter (och andra som ska springa).
Men jag skulle vilja ha lite tips från er som varit publik. Vilka ställen är det smart att stå på så att man ser maximalt men kanske i
Jag har den stora förmånen att få slippa att springa. Istället ska jag heja på min dotter (och andra som ska springa).
Men jag skulle vilja ha lite tips från er som varit publik. Vilka ställen är det smart att stå på så att man ser maximalt men kanske i
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 20:28Ett härligt ställe att stå på är någonstans längs vattnet vid Norr Mälarstrand. Det borde vara bra sikt om du står framme vid Stadshuset, där det svänger, och kan se ner längs hela Norr Mälarstrand.
Men det kanske finns tips från publikproffs! Själv har
Ett härligt ställe att stå på är någonstans längs vattnet vid Norr Mälarstrand. Det borde vara bra sikt om du står framme vid Stadshuset, där det svänger, och kan se ner längs hela Norr Mälarstrand.
Men det kanske finns tips från publikproffs! Själv har
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 20:45Cykla runt så hinner du peppa henne på många ställen. Det kommer hon uppskatta!
Cykla runt så hinner du peppa henne på många ställen. Det kommer hon uppskatta!
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 21:49Om du förflyttar dig mellan t-bana Gamla stan (Skeppsbron) och Centralen kan du, förutom start-och målgång, heja på henne 4 ggr. Transporten går så fort att du hinner med affärer och lunch mellan hejningarna.
Om du förflyttar dig mellan t-bana Gamla stan (Skeppsbron) och Centralen kan du, förutom start-och målgång, heja på henne 4 ggr. Transporten går så fort att du hinner med affärer och lunch mellan hejningarna.
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 23:47Ta en karta på sträckan och cykla runt lite här och där. man hinner kanske med 10 platser inklusive fika. Jag cyklade 4 mil och delade ut gel och sånt 4ggr, tog en uppvärmingsfika i halvtid (var lite blött och kallt ifjol) och hejade kanske 10 ggr utöver
Ta en karta på sträckan och cykla runt lite här och där. man hinner kanske med 10 platser inklusive fika. Jag cyklade 4 mil och delade ut gel och sånt 4ggr, tog en uppvärmingsfika i halvtid (var lite blött och kallt ifjol) och hejade kanske 10 ggr utöver
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 00:08Tack för bra tips. 🙂 Jag tror inte det blir aktuellt med cykel, annars är ju det smart.
Skeppbron-Centralen kändes som en bra axel att utgå ifrån. Men då kan man kanske lika gärna gå som att åka tunnelbana?
Tack för bra tips. 🙂 Jag tror inte det blir aktuellt med cykel, annars är ju det smart.
Skeppbron-Centralen kändes som en bra axel att utgå ifrån. Men då kan man kanske lika gärna gå som att åka tunnelbana?
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 07:02Inte svar på din fråga.
Mest pepp som löpare behöver man ute på Djurgården några kilometer efter att man passerat 21km och tills man är tillbaka på Strandvägen. På andra ställen finns så mycket folk som kan hjälpa en framåt 🙂
Inte svar på din fråga.
Mest pepp som löpare behöver man ute på Djurgården några kilometer efter att man passerat 21km och tills man är tillbaka på Strandvägen. På andra ställen finns så mycket folk som kan hjälpa en framåt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 07:15Ingmari: Det kan du absolut. T-banan går på någon minut om du vill transportera dig fort för att hinna annat, annars är det inte långt. 🙂
Ingmari: Det kan du absolut. T-banan går på någon minut om du vill transportera dig fort för att hinna annat, annars är det inte långt. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 07:50Mycket sant, Marie. Jag har sprungit en gång (och aldrig mer?) och Djurgården var verkligen tyngsta sträckan. Det kändes som en enda lång, ödslig omväg. Så det är värt att ta i beaktande.
Ja, nästan smidigare att gå, för det är ju inte så långt.
Mycket sant, Marie. Jag har sprungit en gång (och aldrig mer?) och Djurgården var verkligen tyngsta sträckan. Det kändes som en enda lång, ödslig omväg. Så det är värt att ta i beaktande.
Ja, nästan smidigare att gå, för det är ju inte så långt.
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 17:57Mina släktingar höll sig vid Stadion när jag sprang i fjol. Då kunde de se mig strax efter starten, vid varvningen och vid målgången.
Mina släktingar höll sig vid Stadion när jag sprang i fjol. Då kunde de se mig strax efter starten, vid varvningen och vid målgången.