Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 18:29Lustigt, jag funderade på samma sak för någon vecka sedan 🙂 Om du inte har cykel skulle nog jag göra något liknande.
1. Starten
Rask promenad till dramaten
2. Dramaten
Strosande till Statshuset/centralen
3. Stadshuset.
Fika/affärer och sedan gå till Ske
Lustigt, jag funderade på samma sak för någon vecka sedan 🙂 Om du inte har cykel skulle nog jag göra något liknande.
1. Starten
Rask promenad till dramaten
2. Dramaten
Strosande till Statshuset/centralen
3. Stadshuset.
Fika/affärer och sedan gå till Ske
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 19:34Toppen! Tack för schemat. Den där språngmarschen tillbaka till stadion oroar mig lite dock. Gäller att var ute i god tid för man vill ju inte missa målgången. Får väl ha lite bevakning på henne...
Toppen! Tack för schemat. Den där språngmarschen tillbaka till stadion oroar mig lite dock. Gäller att var ute i god tid för man vill ju inte missa målgången. Får väl ha lite bevakning på henne...
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 19:42Är det inte svårt att hinna till Dramaten från starten nu när man inte springer på Djurgården första varvet?
Är det inte svårt att hinna till Dramaten från starten nu när man inte springer på Djurgården första varvet?
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 19:49Det beror ju lite på när man går från starten. Alltså, som jag minns det var försiggick starten utan publik - eller minns jag fel för att jag var så fokuserad på mig själv? Man kanske kan säga hej då när löparna går ut till startfållorna och börja traska
Det beror ju lite på när man går från starten. Alltså, som jag minns det var försiggick starten utan publik - eller minns jag fel för att jag var så fokuserad på mig själv? Man kanske kan säga hej då när löparna går ut till startfållorna och börja traska
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 19:55Det beror på hur snabbt dottern springer och hur snabbt Ingmarie går 🙂 Jag gissar att det är halva sträckan att gå jämfört med att springa från Valhallavägen till Dramaten. Det går annars att ta t-banan en station.
Jag läste att det eventuellt är fler l
Det beror på hur snabbt dottern springer och hur snabbt Ingmarie går 🙂 Jag gissar att det är halva sträckan att gå jämfört med att springa från Valhallavägen till Dramaten. Det går annars att ta t-banan en station.
Jag läste att det eventuellt är fler l