Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:14Brukar ta en titt i början av loppet och konstatera "hepp alldeles för högt som vanligt" För att sedan inte kolla mer förens jag är i mål =)
Brukar ta en titt i början av loppet och konstatera "hepp alldeles för högt som vanligt" För att sedan inte kolla mer förens jag är i mål =)
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:31Fredrik: Tänkte detsamma. 🙂 Man kan ju tex ta fram fältet "Solens uppgång". 🙂
Fredrik: Tänkte detsamma. 🙂 Man kan ju tex ta fram fältet "Solens uppgång". 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 12:14Pulsklocka kan vara till stor hjälp framför allt då man av nån anledning måste ta det lite lugnt. Nu på halvmaran var jag tvungen att hålla igen pga av en envis förkylning som precis lämnat kroppen. Såg till att inte gå över 175 (backar undantaget) och de
Pulsklocka kan vara till stor hjälp framför allt då man av nån anledning måste ta det lite lugnt. Nu på halvmaran var jag tvungen att hålla igen pga av en envis förkylning som precis lämnat kroppen. Såg till att inte gå över 175 (backar undantaget) och de
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 12:23Tack för all feedback 🙂
Verkar finnas flera som tänker som jag. Blir distraherad vid kortare lopp. Dvs den visar högre än man är van vid, och högre är ju helt OK vid tävling, men det kan medföra att man (jag) ändå drar av lite "i onödan". Medan vid län
Tack för all feedback 🙂
Verkar finnas flera som tänker som jag. Blir distraherad vid kortare lopp. Dvs den visar högre än man är van vid, och högre är ju helt OK vid tävling, men det kan medföra att man (jag) ändå drar av lite "i onödan". Medan vid län