Quote from Funbeat user on 9 May 2013, 09:41Mowgli tror att du är inne på rätt spår tuttarna är helt enkelt ivägen alt. fel placerade för att pulsbandet ska funka.
P jag har nu gått omkring med pulsbandet i vänster armhåla och det funkar har haft stabil puls i över en timme 🙂
Ska ta en tur på cyk
Mowgli tror att du är inne på rätt spår tuttarna är helt enkelt ivägen alt. fel placerade för att pulsbandet ska funka.
P jag har nu gått omkring med pulsbandet i vänster armhåla och det funkar har haft stabil puls i över en timme 🙂
Ska ta en tur på cyk
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 00:47Hur gick det? Fungerar det även på cykel?
Vänligen
P.
Hur gick det? Fungerar det även på cykel?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 17:42P det funkade en stund sen tappade jag kontakten igen med det är det bästa hittills får labba lite med läget på bandet
P det funkade en stund sen tappade jag kontakten igen med det är det bästa hittills får labba lite med läget på bandet
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 13:17Om man passerar kraftledningar eller järnvägsspår kan man få lite lustiga värden.
Om man passerar kraftledningar eller järnvägsspår kan man få lite lustiga värden.
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 20:30Vad för slags utrustning skall pulsbandet användas tillsammans med?
Polar och Garmin har olika transmissionsteknik.Sen är tipsen med passform respektive konduktivitet bra.
Oftast funkar mina band dåligt i början, men efter ett tag
är det sällan problem
Vad för slags utrustning skall pulsbandet användas tillsammans med?
Polar och Garmin har olika transmissionsteknik.
Sen är tipsen med passform respektive konduktivitet bra.
Oftast funkar mina band dåligt i början, men efter ett tag
är det sällan problem
Quote from Mattias Johansson on 16 May 2013, 10:56Hade samma problem igår när jag skulle ge mig iväg. Var som om det var glapp. Först när jag synkade om så fungerade det ordentligt.
Är en S725
Hade samma problem igår när jag skulle ge mig iväg. Var som om det var glapp. Först när jag synkade om så fungerade det ordentligt.
Är en S725