Quote from Guest on 12 September 2007, 19:01Jag har köpt mig en ny pulsklocka och vill härmed skänka bort min gamla Polar A3 till någon bättre behövande. Jag har haft den i några år, och som första pulsklocka har den funkat utmärkt och räckt för mina behov. Den är jättebasic.
Jag har lagt upp bruk
Jag har köpt mig en ny pulsklocka och vill härmed skänka bort min gamla Polar A3 till någon bättre behövande. Jag har haft den i några år, och som första pulsklocka har den funkat utmärkt och räckt för mina behov. Den är jättebasic.
Jag har lagt upp bruk
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 19:11Jaaaaaa, jag vill ha den.
Jaaaaaa, jag vill ha den.
Quote from Fredrik Johansson on 12 September 2007, 19:29Michael - den är din!
Michael - den är din!
Quote from Fredrik Närenfors on 12 September 2007, 20:28Det tog 1 timme och 22 minuter att bli av med den 🙂
Det tog 1 timme och 22 minuter att bli av med den 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 21:38Tack e li tack. Då ska jag försöka vara med på funbeat träffen så kan du överlämna den där. Kul att få träffa alla er ni som älskar löpning.
Tack e li tack. Då ska jag försöka vara med på funbeat träffen så kan du överlämna den där. Kul att få träffa alla er ni som älskar löpning.
Quote from Lena Bjerlöw on 12 September 2007, 21:43Jag har också en Polar pulsklocka att ge bort. En M5 har ja för mig. Enda grejen är att den behöver lämnas in för byte av batteri, både klockan och bältet. (Kan göras på Stadium vet jag, kostar väl nån hundralapp).
Men om nån vill ha, så säg till!
Jag har också en Polar pulsklocka att ge bort. En M5 har ja för mig. Enda grejen är att den behöver lämnas in för byte av batteri, både klockan och bältet. (Kan göras på Stadium vet jag, kostar väl nån hundralapp).
Men om nån vill ha, så säg till!
Quote from Per-Ola Hedlund on 12 September 2007, 21:46Jag är intresserat - om du inte ångrar dig (H:)
Jag är intresserat - om du inte ångrar dig (H:)
Quote from Lars Mörrby on 12 September 2007, 22:04Nytt rekord - 5 minuter!! 🙂
Nytt rekord - 5 minuter!! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 14:19Hej Michael!
Vad är det för Funbeat träff du pratar om?
Hej Michael!
Vad är det för Funbeat träff du pratar om?
Quote from Fredrik Johansson on 13 September 2007, 16:33Alla som gillar löpning (eller tidtagning eller att bara träffas), och som känner att avståndet inte är för långt till Tyresö, är välkomna!
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=135046
Alla som gillar löpning (eller tidtagning eller att bara träffas), och som känner att avståndet inte är för långt till Tyresö, är välkomna!
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=135046